recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV køb imorgen-Hurtig hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV køb imorgen-Hurtig hjælp

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af Shooter DK Shooter DK skrev:

jeg så 3D på en samsung LED i fona for tid tilbage og det synes jeg ellers så ret hæderligt ud og kunne ikke selv få øje på crosstalk?

Hvis du læser testene af Samsung 8000 (8705)  på HDTVtest.co.uk og AVforums, så ligger 3D performance et niveau eller to under Panasonics plasma . Og der nævnes netop crosstalk som et problem . .
Men hvis Shooter DK ikke kan se noget crosstalk så er det vel ligemeget hvad HDTV og AVforums mener Wink
De er jo nok noget mere kritiske.
Synes 3D på Samsung LED er meget overbevisende, men nu har jeg ikke set en plasma så kan ikke sige om det er dårligere eller bedre

Ja, lad os se bort fra professionelle anmeldelser, som sikkert ikke aner hvad de taler om og basere vores viden på "tilfældige" personer der har set skærmen i forbifarten i Fona/Elgig. mfl. 

(ironi kan være anvendtWink)
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Grumpy Kiwi Grumpy Kiwi skrev:

Er godt nok lidt i tvivl om man skal vælge 3D eller ej. Synes ikke jeg kan finde nogen 3D film på nettet, så hvis der alligevel går 1 år inden der rigtig kommer gang i 3D, kan jeg næsten lige så godt vente til der med at købe 3D tv, så er de nok også mere opdateret.

Jeg ville heller ikke gå specifikt efter 3D, som du selv siger er der yderst begrænset materiale pt./teknikken er ny og vil uden tvivl blive kraftigt forbedret i de kommende versioner. 

Så køb den skærm du ønsker ud fra andre krav og skulle den så have 3d er det jo bare en ekstra funktion
Til top
Grumpy Kiwi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Marts-2010
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 18:44
Valget fald på deres LE40C755 som er med 3D. Efter at have prøvet forskellige skærme, stod valget mellem en alm led eller denne lcd med 3D, og blev enig med mig selv om at det skulle være 3D. Synes ikke billedet var så forskelligt i de 2 at jeg ville gi det ekstra bare for at få et tyndt tv.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu