|
TV købt i Tyskland |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikael Engmark ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2016 Sted: Struer Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2016 kl. 10:06 |
Davs
Som udgangspunkt pønser jeg på at købe tv(brugt) i tyskland. Der et relativt stort udvalg på deres "blå avis", i forhold til den danske. Udover de åbenlyse negative forhold over for reklamation, forsendelse etc. Så har jeg lidt svært ved at gennemskue deres modeller vs vores modeller. Jeg vil gerne erhverve mig et 65"-75" UHD tv i mellemklassen. Jeg er på ingen måder tv-guru. Fjernsynet vil blive brugt til film/serie/koncerter/netflix. Økonomien er jeg ikke sikker på, men falder jeg over det rette tv må det jo overvejes ved det enkelte tilfælde. Det skal siges jeg nok har en øvre grænse omkring 20k Mvh Mikael ps: Jeg pønsede virkelig på at stikke til Power og købe en 65" Samsung 7005 til stuen og en 50" til soveværelset. Kunne man købe det via nettet havde jeg nok gjort det. Men, ja det kan man jo ikke. Nogen der ved om det hakket i sten? For så ville dette være nemt. Jeg bosat i smukke udkantsdanmark ala Struer. Det vil give lidt rigelig til transporten. Modsat er der nogle der skulle denne vej forbi Odense Power kunne det da være herligt.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glem alt om at købe udenlands. Fabrikanterne beskytter forhandlerne i Danmark, så modellerne er nordic modeller. I Tyskland er man desuden ikke så langt fremme med jordbaserede stationer. Du risikerer at skulle købe ekstra mpeg4 modtager med ekstra fjernbetjening.
App's på tv er ikke forberedt til det danske marked. Ligeledes brugsanvisning der ligger installeret på tv. Menuer mv findes på tysk og sprog ændring til dansk er ikke mulig etc. Betyder det og andet intet, oplever du en kraftig værdiforringelse, når du engang vil sælge, som følge af ovennævnte. Redigeret af bentpetersson - 04-September-2016 kl. 12:20 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
For 20k er der masser af 65" tv i mellem klassen til køb i Danmark
De fleste nethandel steder sender da tv ud. Selv til Struer. Ellers er der fragtmand som 3x34 De kører da også dit nye tv hjem. Der er jo ikke langt fra dig til nærmest større elgigant |
|
![]() |
|
Mikael Engmark ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2016 Sted: Struer Status: Offline Point: 16 |
Super det var det jeg skulle vide.
Jeg dropper det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |