|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 17-November-2008 kl. 15:23 |
Har en ven som har en apple tv boks stående, men nu syntes han at han mangler at kunne optage sin serier, er det muligt med lidt fusk at ku få det til at kører på en appel tv, har søgt lidt rundt på nettet, men jeg har ikk rigtigt fundet et ordenlig svar? |
|
![]() |
|
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Slet ingen der tør komme med et svar? man kan jo hacke den og kører osx på den og så burde der vel ingen problemer være?
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
En Apple MiniMac med et TV kort (USB) burte løse problmet, der er jo
flere fordel med en MiniMac end med Apple TV, så som kan kunne bruge en løs HDD og selfølig TV kort plus at kunne køre Windows ![]() En MiniMac kost ikke meget mere end Apple TV (den lille model), men har så mange flere fordel end Apple TV. Redigeret af Startrek - 22-November-2008 kl. 15:41 |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen han har jo allerede et apple tv, og umiddelbart kan jeg heller ikk se de store fordele ved en mac mini frem for apple, når vi tænker i mediecenter??
|
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Du kan prøve at læse denne tråd hvor der bliver foreslået forskellige løsningesmuligheder. Jeg går selv og venter på en AppleTV, som er i restordre. Jeg håber også liveTV bliver en mulighed. |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen jeg vil helst ikke have xbmc, kan ærligt talt ikke se meningen med det, hvis jeg skulle have noget andet på, skulle det være frontrow:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |