|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
shish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 12-Juli-2006 kl. 01:25 |
Jeg står og mangler et godt tvkort til min comp, kortet skal kompitabel med windows MCE, skal have mindst 1 tv tuner, samt digital modtager. prisen skal helst holdes under de 1500.-
Er der nogle herinde som kende til sådan et kort Redigeret af shish - 12-Juli-2006 kl. 01:55 |
|
![]() |
|
StynX ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Bruger selv TerraTec Cinergy 2400i DT, er kompitabel med MCE og har en udmærket software der kan tage undertekster har kun lidt problemer med DR1 tekster. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=179143 Nyeste betadrivere her |
|
![]() |
|
![]() |
hvordan er billede kvaliteten?
samt er der andre problemer?
havde du ellers nogle problemer med at finde og modtage dr1 samt tv2? Redigeret af shish - 12-Juli-2006 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
![]() |
skal også lige have af vide, følger der en min antende med til tuneren?
jeg regner nemlig med at opsige mit kabeltv abbo, når jeg får dette kort
|
|
![]() |
|
StynX ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Har ikke set andre DVB-T i aktion så jeg har ikke noget sammenlignings grundlag men kvaliteten er fin både i tilhørende software og i MCE.
Har umiddelbart ikke nogen andre problemer.
Både i software og i MCE gik det smertefrit med at finde de 4 DK kanaler der nu er at finde.
Ingen antenne med..
Redigeret af StynX - 13-Juli-2006 kl. 06:54 |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Men husk nu, at der ikke kommer undertekster på din MCE løsning! Der skal du have fat i f.eks. DVBViewer eller som nævnt ovenfor leverandørens egen software, som i mange tilfælde også viser undertekster. Jeg har dog oplevet at visningen af undertekster var noget mangelfuld hos f.eks. Hauppauge, som godt kan vise undertekster, men ikke ved timeslip. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
kortet har vel ikke en indbygget antene?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |