|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
24200 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 10-November-2008 kl. 14:14 |
Jeg er ved at skulle anskaffe mig et mediacenter og skal finde ud af hvilket TV kort der skal i. Det skal være så jeg har mulighed for at optage fra en af kilderne og se den anden. Håber der er nogle der kan hjælpe (Har ikke kunnet finde alverden omkring Dreambox i samspil med HTPC) |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Du skal bruge et kort med DVB-T tuner samt AV indgang (S-video og/eller composite). Hauppauge har flere modeller. Flemming Redigeret af fltk - 10-November-2008 kl. 14:31 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
24200 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Mange tak for det superhurtige svar |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Det skulle være mulig at steame det fra din dreambox, prøv at søg på dreambox og vlc, f.eks. her
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja jeg har hørt meget godt om den der DreamBox, men at den også holde dampen oppe i din Sauna er godt nok fantastisk |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Ja, rige muligheder, hvad kan blive det næste - skal vi kalde det streame fra din dreambox istedet
![]() |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Så jeg skal bare ha Dreamboxen på samme netværk som mit mediacenter, så behøver jeg ikke køber yderligere (bortset fra tv-kort til min tagantenne). Smukt Igen tak for feed-back
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |