|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HepHey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 29-September-2007 kl. 17:35 |
Hey forum
Jeg har lige fået en ny maskine med windows vista premium 64 bit vers. og ville gerne udnytte det medie center der er indbygget. men da det er et 64 bit system søger jeg et tv kort som undersøtter dette, der skal være en digital tuner og en analog tuner. har læst et sted af der er noget med digital tv tuner har problemer med undertexterne og vil gerne have et som kan vise dem:) søger også en fjernbetjening som virker med vista. prisen ved jeg ikke helt. Håber i kan hjælpe |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det er ikke hardwaren (TV-kortet), der er bestemmende for at der kan vises undertekster. Det kan Vista/ehome ikke.... Der kræves et andet HTPC.program som www.dvbviewer.com. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
HepHey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
tak for svarret
øv lidt ærgeligt at det ikke virker der findes ikke et plugin til vista hvor man kan gøre det mugligt ? har haft kig på et hauppauge 1100 kort nogen som har erfaringer med dette kort? |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Så vidt jeg ved supporterer medie centeret heller ikke digital og analog tuner samtidig. Det er enten/eller. /Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |