|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
24200 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 05-Februar-2009 kl. 14:53 |
Jeg er ved at samle et Mediacenter med Vista MCE. Jeg har en tag-antenne og en parabol med en dreambox på. Det jeg gerne ville opnå var muligheden for at se et program og optage et andet (jeg er med på at parabolen kun kan klare et ad gangen, men eks. optage dr eller TV2 og se en parabol kanal) Nu har jeg så til min overraskelse fået af vide det ikke kan lade sig gøre... kan det være rigtigt. Vil helst være fri for at streame, har eksperimenteret med det, men det er der ikke kommet noget godt ud af.
Sat reciever: Dreambox 500S+
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Parabolen kan sagtens klare flere kanaler på engang...Du skal bare have flere tunere og det rette LNB hovede med flere udgange(Sidstnævnte er ikke dyre).......
Hvilken udbyder har du da? Redigeret af Patriarken - 05-Februar-2009 kl. 15:28 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10608 |
![]() |
Er der ikke to tunere i Dreamboxen? I så fald kan det godt lade sig gøre. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
24200 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Den er vist gået lidt af sporet. Det der er det vigtigste for mig er at Medicenteret kan håndtere både tagantenne og recieveren. Er det muligt? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja....... Du skal bruge en DVB-T modtager og en DVB-S(2) modtager....Køb gerne dem med CI læsere...Hvis du vil have Boxer, Canal Digital eller Viasat...
FloppyDTV DVB-S(2) FloppyDTV DVB-T Du kan læse mere her Hvis du vil bruge din Dreambox bliver det noget være lort....Men vil du alligevel skal du have dig et analogt/digitalt tv kort som kan skifte kanal på recieveren..... Redigeret af Patriarken - 05-Februar-2009 kl. 16:48 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |