recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV <= kr. ~6000 UDELUKKENDE til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV <= kr. ~6000 UDELUKKENDE til PS3

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 23:52

I testen af PZ85 på flatpanels.dk bliver det faktisk beskrevet, at PZ85 har et mindre problem med fosforspor.

PZ85 lider imidlertid også af disse fosforspor, som jeg omtalte i forbindelse med vores anmeldelse af PX80. Det er en form for slør; dog i en lidt anden form end vi kender dem fra LCD teknologien. Det hænger sammen med, at fosforen ikke taber farven ”hurtigt nok”, og der derfor kan hænge lidt ved meget hurtige bevægelser. Det kommer til udtryk som et grønligt slør, og jeg så det et par gange i forbindelse med konsolspil. Det kan som sådan opstå i alle situationer, men i langt størstedelen af hverdagen vil man ikke bemærke det, og nogle brugere tror jeg aldrig vil registrere fosforsløret.

Til top
PSkyum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 23:56
Jeg har set fosfor spor på mit tv. Aldrig lagt mærke til det i film, men har set det i spil. Men det er ikke noget der har generet mig og har ikke lagt mærke til det mere end et par gange.

Som nævnt så valgte jeg plasma fordi jeg ikke ville risikere et tv hvor man kunne se baggrundslyset.
Og det er vel det som det handler om. Man skal vælge tv ud fra de kriterier man selv stiller op og udfra hvad man ved der vil genere en selv.
42-PZ85 - Harmony One - 5 x Monitor Audio Radius - Marantz SR-4002 - PS3
Til top
kdasummer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Juli-2009
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2009 kl. 21:43
Jeg har lige fået panasonic pz85'eren hjem i dag og set en film.. lige nu
kører det fra min computer til fjernsynet via vga, og jeg så en helt
almindelig divx film på 700 mb.. kvaliteten er amazing og det er bare et
suverænt tv.. i morgen kommer min ps3 og så er jeg spændt på at se
hvordan det bliver.. men indtil videre virker det til at være et rigtig godt køb!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu