|
Tv lyd igennem forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2013 kl. 18:15 |
Hej alle
Har lige købt mig et samsung 7005 tv, er så kommet i de her problemer med lyden. Jeg vil gerne have mit tv lyd over mine højtalere, men der sker igen ting. Opsætning er: Pioneer 921 forstærker Har snart prøvet alt med hdmi. Det virker bare ikke Nogen der ved hvordan det skal sættes op vil det være super. Mvh. Aouer |
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dit tv en HDMI indgang der står ARC ved?
Har din forstærker en tv udgang der kan ARC? (gang i manualerne) Klaus |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARC står for Audio Return Channel.
Før HDMI kablet er forbundet til ARC på TV og evt også på reciever, vil du ikke kunne få lyden til at fungere korrekt. JS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |