|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
Nettossen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Status: Offline Point: 269 |
![]() Sendt: 18-Februar-2011 kl. 15:41 |
||||
Hej alle sammen.
Jeg overvejer snart at anskaffe mig en ny fladskærm, - og jeg kunne godt tænke mig, at det kunne alle de ting, som min nuværende fladskærm + mit mediecenter kan pt., - i hvert fald størstedelen:
1: Selvfølgelig digitalt TV (HD) via kabel-TV fra Yousee (2*DVB-C tuner).
2: Optage på harddisk, - findes der fladskærm m/indbygget harddisk, eller skal der tilsluttes ekstern eller SD-kort? Og hvis man kan nøjes med SD-kort, som i mine øjne er smartest/mest praktisk, - fås disse så store nok, til at der kan optages ret meget?
3: Internettjenester, - som f.eks. filmleje via Yousee, - gerne uden "dongle".
4: Wifi, - må meget gerne kunne styres via f.eks. iPhone.
5: Findes der fladskærm/DVD-afspillere, der kan snakke sammen trådløst? Hvis jeg nu en sjælden gang skulle forvilde mig i Blockbuster i stedet for at leje "on demand".?
Hele min idé er, at jeg bare skal have min fladskærm hængende på væggen, - og ingen kabler hverken til eller fra skærmen. Fint, stilfuldt og ingen kabler, - hverken synlige eller skjulte.
Er der nogle af Jer kloge hoveder, der ved, om sådan en fladskærm overhovedet eksisterer? Eller om jeg er forud for min tid?
På forhånd tak.
Mvh Chris
|
|||||
![]() |
|||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
||||
Nej, du er bare forud af din pengepung. Klaus |
|||||
![]() |
|||||
Nettossen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Status: Offline Point: 269 |
![]() |
||||
Ha ha, - det er jeg rimelig sikker på, du ikke ved noget om.....
![]() Hvis de findes, gider du så ikke poste nogle links?
Mvh Chris
|
|||||
![]() |
|||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
||||
Det er sku sært at finde et ordentligt fjernsyn der kører på batterier..... Du vil ingen ledninger have. Klaus |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Indbygget harddiskoptager: http://www.loewe.dk/dk/produkter/loewe-reference/reference/technology.html http://www.loewe.dk/dk/produkter/loewe-reference/reference/equipment.html
Yousee kører en specifik ting du kun kan tilgå via deres boks - glem det.
Pas, "æbleprodukter" er ikke min specialitet, men går alt galt, kan du oversætte via en Lintronic boks.
Skal du ikke bare have DVD afspiller indbygget i fjernsynet i stedet?
Strøm? Klaus |
|||||
![]() |
|||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||||
Måske skal du se om det her bliver til noget : http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4697&zoneid=3
|
|||||
mvh Christian
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hej Christian.
Ja, det var lige nøjagtigt det, jeg mente mht. Yousee som internettjeneste.
KlausDM, - tak for svarene, - kigger lige på linksne... :)
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |