|
Tv møbel mareridt |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender det med møbelstørrelse.
Endte ud med dette: Hvor jeg har skåret huller i bagpladen så der kan komme varme ud og så jeg kan komme til bagfra. Men, det er knapt dybt nok til dig……. Klaus
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et par forslag til dybe TV møbler: https://www.myhomemøbler.dk/opbevaring/skaenke/palma-tvbord-valnoed/c-24/c-141/p-29211/
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
JKN.
Bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv eventuelt at gå på Facebook og deres markedsplads og søg efter tv bord eller hifi møbel.
der er masser til salg til dit budget.
|
|
TiXe
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske skal du kigge efter om der er noget sofabord du kan bruge . de er nemmere at finde i den dybde. Fx dette (ved godt prisen er for høj)bare til inspiration) Ved selvfølgelig ik om forstærkeren skal kunne være skjult.
Redigeret af TiXe - 05-April-2022 kl. 13:01 |
|
mor4thi
Bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Funktioner
Tak(0)
|
mange tak for alle de gode råd :-) jeg har holdt øje med brugt markedet i noget tid, desværre uden held. Der er kun 1 som der passer i mål for mig, og der er 4 timers kørsel, det er lige langt nok 😅 Det med sofa bordet har jeg ikke lige tænkt på før 👍
Jeg har leget med tankerne om det kan lade sig gøre at lave noget ud af disse bordplader fra Ikea, de er røv billige, men jeg er bare bange for at man ikke kan save eller bore i dem, så vidt jeg kan læse er de ikke i massiv træ. Min tanke var at købe 3 plader, mål på top og bund er perfekt som de er, den sidste plade kunne jeg skære ud til siderne så møblet blev 50cm høj, og derefter lave et låge af mdf og stof. Tror i det kan lade sig gøre mon?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej Ikea pladen er hul indeni, de skriver selv:
“ Board-on-frame er et stærkt og let materiale med en ramme af træ, spånplade eller træfiberplade og fyld af genanvendt papir. Det kræver færre råmaterialer og er nemt at transportere, og det reducerer miljøpåvirkningen. “ Du skal bruge en massiv plade i træ, og så få Silvan til at skære det ud for dig, så du kun selv skal samle med skruer.
Redigeret af Munch - 05-April-2022 kl. 14:32 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ikke skrevet meget om dimensionerne på det bord du
søger. Men hvis du kan skrue et par skruer i, så er her en fin løsning. Køb 2-3 Kitchn (Greenline m.fl.) korpus fx 44,8 cm høj, 60 cm bred a 445 kr og få Silvan til at skære en 26 mm plade til at ligge over og sidde på siderne af korpusne. Få også lavet en sokkel, fx 5 cm høj hos Silvan. Du kan fx vælge overplade og sokkel i Bøg eller den lidt dyrere
Eg. Du kan snilt få lavet et tv bord - 58 cm dybt for 2500 kr. Ønsker du skuffer, så køb løse skuffer og igen få Silvan til
at skære forpladerne 18 mm til i størrelsen. 4 skuffer vil koste dig 1000 - 1500 kr. https://www.kitchn.dk/shop/skabskorpus-2493s1.html rul ned til midten. Korpusne kan nemt males. Gør det før du samler skabene. Du kan også købe korpusne i IKEA, men deres udvalg er mindre
og priserne er højere. https://www.silvan.dk/limtrae-bordplade-boeg-fsc-610-mm-3020-mm-26-mm?id=3500-1507408 Redigeret af BlueFox - 06-April-2022 kl. 16:06 |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke bare male den selv? En blank hård maling på en MDF plade: Så er det bare at rulle den på?
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
OMG, Surround med IKEA/Silvan Hack.
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
En hurtig skitse i excel. Smid 4 skuffer i istedet for de to tegnede hylder og giv dem samme træsort/farve som svøbet eller sæt to låger i, igen samme træsort/farve og så kan du nok lære at leve med det! ;-) |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
almaus
Junior bruger Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Halløj Jeg har måske løsningen på dit problem. Har et sortfineret - snedkerfremstillet - tv møbel. 3 låger - stofbeklædte. Dybde 50 cm, men ingen bagbeklædning, så der er plads til stik og kabler. Hvis interesseret, kan du kontakte mig på tlf. 23611234. VH Michael
|
|
master
|
|
mor4thi
Bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Funktioner
Tak(0)
|
super, tak for nogle gode løsninger :-D jeg har aldrig hørt om kitchn før nu, ang. mål så har jeg en ønske om 140L 45H 60D sådan ca. min forstærker er næsten 50cm dyb, og det kunne være rart at få bordet så langt ind mod væggen hvis det kan lade sig gøre, og det kan være lidt af en udfordring når der skal være plads til kabler også.
Jeg har også sendt en sms til dig Michael 😊
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |