|
Tv møbel mareridt |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk at tænke ventilation med i projektet. Hvis reolen skal stå klods op ad væggen, skal du lave huller så der blir flow igennem. Også klogt at anskaffe usb PC blæsere til at trække varmen ud af reolen.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
mor4thi
Bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Funktioner
Tak(0)
|
lige præcis, det havde jeg også tænkt på :-) satser på at tage bagbeklædningen af, og stille møblet op af væggen med Ca 3 cm luft. Lige nu er der 15 cm luft mellem væg og møblet, og det er ikke særlig kønt 😅 men med stof låger og mindst 15cm luft til toppen så burde det gå. Det skal siges at den yamaha forstærker jeg har udgiver næsten ikke noget varme. Men jeg vil naturligvis holde øje med varmen og montere en fankøler hvis det bliver nødvendigt 😊
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Varme ER en dræber af elektronik. Min forrige surroundreciever døde efter 5 år i min TV reol. Så nu har jeg lavet 13 cm luft bagtil foroven i hele længden, fjernet lågerne, og sat en blæser, som trækker varmen ud, oven på recieveren.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
mor4thi
Bruger Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er sku surt når det sker :-( jeg tror det samme skete for mig da jeg havde en onkyo tx nr 808. Der var heller ikke meget luft at gøre med, og den røg også alt for tidligt 😕 Men jeg har lige købt mig et brugt møbel til 150kr 😃 den passede lige præcis i mål, det eneste jeg skal nu er at lave en låge til den, og montere stof på den, og standen er rigtig god så der er perfekt 😊
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er aldrig nemt. Jeg valgte også at købe et stardard relativt dybt tv møbel og skære hul i bagpladen så der var plads til kabler og så varmen kom væk + tilføje ventilation
Jeg gjorde sådan her Redigeret af Berdel - 08-April-2022 kl. 11:39 |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |