recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak
    Sendt: 02-Marts-2014 kl. 08:08
Hej alle 

Jeg håber at i vil hjælpe mig med at besvare 10 hurtige spørgsmål omkring det tv møbel jeg har designet, det er en markedsundersøgelse hvor jeg skal have klarlagt en masse ting før produktion.

Det kraver dog at i besøger min hjemmeside www.mediaplace.dk hvor i kan se mere til møblet og læse mere info omkring det.

jeg håber at i derefter vil besvare dette spørgeskema? 

https://www.surveymonkey.com/s/7TDX2HW

På forhånd tak og god søndag til jer alle.
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 08:40
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 08:44
Var det ikke nok at spørge inde på Flatpanels.dk?
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 08:47
Åbenbart ikke eftersom han også spørger herWink
 
Men bestemt et anderledes tv møbel med muligheder, men også begrænsninger.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 09:02
For mig at se er det en hylde med en ledningsskjuler - ikke andet.

Nu vil jeg også helst have et lukket møbel, så jeg er nok ikke den rette til at spørge.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 09:35
Dette er jo det nye møbel / design med andre spørgsmål :-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 09:44
Lurede lige på spørgeskemaerne, og kan ikke besvare det, da der mangler valgmuligheder, som passer til mine svar.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 09:53
Mangler lidt oplysninger om hvor mange kg. hylden/hylder kan bære. 

Ellers en fin løsning og meget smart måde at gøre opmærksom på sin hjemmeside på ;)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af Hagbart Hagbart skrev:

Dette er jo det nye møbel / design med andre spørgsmål :-)


Yes, det er jeg klar over. Med i og med det bare er en svævende hylde med ledningsskjuler, så er det ikke noget for mig. Det kræver jo at man (i det designbevidste hjem) køber udstyr der matcher i udseende og størrelse, og har et begrænset antal apparater stående.

På din hylde er det svært at finde plads til både forstærker, DVD afspiller, CD afspiller, settopboks og centerhøjttaler i forskellige størrelser (bredde/dybde) uden at det bliver noget "rod".


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 10:16
Du bør ikke stille ledende spørgsmål i en sådan undersøgelse. Fx er formuleringerne "(...)spare penge på dyre mellemled" og *(...)mod en lille merpris" for værdiladede og på den måde lægger svaret i munden på respondenten - og det kan vel ikke være meningen med dit skema!

Jeg kan i øvrigt ikke på hjemmesiden umiddelbart se, hvad der er forskellen på de tre udgaver. Det er muligt, jeg ikke har kigget længe nok, men det bør i hvert fald fremgå tydeligere.

Jeg er nok heller ikke selv i målgruppen, da jeg har flere og tungere apparater end der kan stå på en eller to af dine hylder. Men held og lykke med projektet. 
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 13:49
Det er ikke et hifi møbel og jeg har designet det til at der er plads til en soundbar øverst og plads til dvd, xbox, mediecenter, yousee boks osv. på hylden, så jeg kan ikke se at der er begrænsninger ? jeg vil tro at der er plads til en centerhøjtaler og 2 andre enheder på den lange hylde ( 125 cm )

Jeg har ikke fået testet hvor mange kg hylden kan bære, men mit bud er 10 kg. og da en dvd vejer ca. 1 kg, så er der rigelig kg at gøre godt med.

aerik
Du kan skrive i kommentar feltet hvis du har noget ris/ros som ikke passer til mine spørgsmål :-)
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 13:51
dreamz

Der er kun 1 model, men der vil komme 3 forskellige klasser, en basis, standard og en eksklusiv, de er ikke på hjemmesiden, da jeg ikke har fået dem produceret endnu, det er demo modellen som er på hjemmesiden Wink

De andre kommer, bare rolig, da de bliver rigtig flotte.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu