recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 17:48
Ser fint ud, men også uinteressant for mig - vil have et lukket møbel med plads til Hifi-udstyr og centerhøjttaler - lukket pga. udseende, støv og nysgerrige børnefingre.
Efter at have kigget efter et fornuftigt og simpelt møbel det sidste års tid hænger jeg på hjemmebyg i mdf, Bestå TV-møbel fra IKEA og Mistral AV fra Hammel. Førstnævnte er nok skrottet pga. manglende evner, sidstnævnte pga. en slutpris på omkring 5.500-6.000kr og så må det jo nødvendigvis ende med et IKEA-køb... :-/
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:16
Det er jo det der er så dejligt ved div. produkter, de kan dække alles behov og som jeg lige kan se det, er mit design ikke på marked pånær det der er i metal og med glashylder og så alligevel ikke, da det ikke står på gulvet og ikke kan rumme en stikkontakt bagpå på grund af den smalle dybde.

Nogle køre Audi andre Fiat 500 :-)
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:23
Fik lige sønnen på 4 år til at sætte sig på hylden og den gav sig dårligt nok :-) men kan man bruge den "test" til noget?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:42
Ja da, du kan måske afsætte hylden til garderobe i børnehaver :-D
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:49
Måske det ville være den ultimative test
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 18:59
Hvis du vil have testet max vægten, så må du enten stressteste eller regne på det. Eller begge dele. Det nytter jo ikke noget, at hylden hænger med næbet efter 2 måneder med 25 kg belastning.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Hagbart Hagbart skrev:


Nogle køre Audi andre Fiat 500 :-)

Præcis, men jeg syntes bare at have set en tendens til at folk vælger lukkede reoler til deres hifi. Jeg tror ikke på designet, da jeg syntes det er decideret grimt at have en yousee boks fremme.
Som du selv nævner er det meget få der sælger noget lign, hvorfor mon?

Derudover mener jeg også hjemmesiden når lavmålet af hjemmesider. Du skriver det er et eksklusivt møbel, hvilket er meget langt fra sandheden. Møblet er i min optik en smule under eller i bedste fald på højde med et Ikea møbel.

Billederne får ikke produktet til at fremstå eksklusivt. Det hele virker en smule uprofessionelt, og jeg vil nok nærmere henvise dig til salg i den blå avis med en start pris på 299,- inkl. forsendelse. Det bedste billede der er på den hjemmeside, er billedet af dig selv om vist er det eneste der er taget af en professionel. 

Jeg kan se du skriver at priserne på din side er fiktive. Den pris der er skrevet er nok så langt fra virkeligheden som noget kunne blive.

God vind fremover. 



Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 19:15
Du har helt ret og den skal også igennem en længere test, jeg kan dog med 99 % sikkerhed regne ud at den består med glans :-) da hylden går igennem fronten og er sat fast med 5 skruer, dette kan evt. blive ændret til 5 bolte, jeg er ikke sikker på hvad køber foretrækker her? Har alle en skruemaskine?, de skulle jo alligevel hænge soundbaren op på væggen og møblet skal jo sættes fast på væggen, så noget værktøj må påregnes.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 19:16
Hvad med at føre 2 eller 3 spyd ind i hylden. Spydene skal så være svejset på en kvadratisk metalplade som er skruet fast på bagsiden. Det vil gøre hylden mere stabil og modstandsdygtig.
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 19:21
Nu er det ikke hjemmesiden jeg ønsker feedback på, den er kun lavet for min egen skyld, den skal ikke bruges til salg eller fremvisning, der skal laves en helt ny hjemmeside af et prof firma og billederne skal tages af en prof.

DiscomanDK

Det er ikke et hifi møbel, det er et tv møbel og der findes mange tv borde og bænke hvor enhederne står fremme, det er dem jeg skal konkurrere med, ikke lukkede hifi systemer ;-)

Hvis du kan lave det for 299 kr, så vil jeg gerne bestille 1000 stk med det samme. Priserne kender jeg i næste uge men er nok meget tæt på dem jeg løst har regnet mig frem til.

Mit spørgeskema siger heldigvis noget andet end hvad du vil betale ;-) så jeg er nu ikke så nervøs.

Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 19:24
Hej Claus P, alt er åbent lige nu, men det vil fordyre møblet da det beslag skal fremstilles af et firma og kan hylden klare 20-25 kg så er det godkendt fra min side, da 3 enheder om det er en 6 kg centerhøjtaler eller en 4 årige som sætter sig på hylden, så kan den klare det og derfor er det jernbeslag måske ikke nødvendigt?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 20:01
Er der egentligt nogen herinde som kunne tænkte sig at have det ?

Jeg er på samme vogn som tipsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu