recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV møbel markedsundersøgelse, hjælp tak

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 20:19
Det er jo det en markedsundersøgelse skal fastslå :-)
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 20:19
Jeg synes godt om ideen/møblet, men det skulle så være med to hylder som er forstærket, hvis jeg skulle have et. Jeg har ikke behov for at mine apparater er gemt væk, kan faktisk godt lide de er synlige, også youseeboksen
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 20:23
Hej claus P

Er du usikker på om hylden kan holde? eller er eks. 20 kg ikke nok til dine behov?
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 20:31
Min effekt vejer 11,5 kg. og forstærkeren 15,5 kg. og så skal der også være lidt overskud til cd-afspiller, Bluesound og Youseeboks.
Skulle der så ved et uheld være en som sætter sig, så ville det være surt hvis det hele ramlede sammen.
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 20:36
Igen er du nok ikke en mulig køber, da mit tv møbel ikke skal kunne bære sådan tunge enheder.

Møblet er tiltænkt soundbar, dvd, xbox, yousee boks, mediecenter og andet elektronik man har ovre ved tv`et.

Hvis møblet skulle vælte? så er det fordi at den går ud af ravplugs i væggen, og ikke fordi hylden knækker, da den er meget solid.
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 21:06
Jeg tænker selvom man ikke har udstyr der vejer det. Så tænker jeg måske at det smart at det kunne holde til at en lille barn tager fat i hylden for at rejse sig op. Bare en idé.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 21:30
Vores unger bruger/brugte i hvert fald TVmøblet HYPPIGT til at rejse sig op ved. Der er naturligvis forskel på vægten af sådan en tumling... ;-)
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 21:45
Bare en info, MDF er ikke et "stift" materiale, forstået på den måde at det deformerer med tiden. Med den længde udhæng er det uanset hvor mange/få kg du belaster hylden med.
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2014 kl. 22:10
Det er ikke hvad jeg har set i mine snart 15 år i faget ;-) men hylden skal måske laves i 17 mm krydsfiner og det holder max.

Et barn kan godt rejse sig op ved at tage fat i hylden, det er testet herhjemme med en 1 ½ årige.
Til top
Hagbart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Marts-2014
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagbart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 06:44
Der er kommet en del kommentarer på hjemmesiden, den er kun lavet som et udkast og ide udvikling, derfor behøver i ikke kommentere på den eller billederne selv om de er i skemaet, det er en fejl.

Hjemmesiden og billederne er lagt op så jeg havde en ide om om hvilken retning jeg skulle gå.
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja da, du kan måske afsætte hylden til garderobe i børnehaver :-D


Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 13:26
På en måde er dit møbel fint nok. Tror der er nogen der ville kunne bruge det. Det rammer ikke mig lige hvor den skal men det behøver den jo heller ikke bare den rammer nogen andre.

Mine forslag er at du også laver en model der er længere end den du har.
Hvis ikke dette er interessant, så kunne du gøre det ved at du lavede et eller andet der ville dække eller lavede en flot sammenhæng når man satte flere af samme møbel sammen. F.eks hvis man nu gerne ville have en hel væg fyldt med en lang reol og man så kunne købe eksempelvis 5 af dine reoler og så stadig få det til at se pænt ud. Du kunne så lave den med jern skelettet som tilkøb da jeg egentlig synes det var en ret go ide og det ville udvide din kundekreds. Med disse tiltag ville du kunne tilfredsstille folk med tunge apparater og mange apparater og alle med lidt og alle midt imellem uden at gøre ret meget. Så må du selv arbejde lidt mere med det endelige design. Men en god ide at pladen ikke går op sammen med tv mere, mener den gjorde det i dit tidligere design. Samt at
der hvor centerhøjtaleren er skal du kunne tilbyde en hylde istedet for denne så der er 2 hylder. Laver man en 3-4 meter væg med dit design og 2 hylder på hver modul og man kan sætte dem pænt sammen tror jeg faktisk det kunne blive rigtig flot. Sidste er at mdf vil over tid ikke kunne holde til så mange kg med det udhæng og uden støtte det har. Vil faktisk tro de færreste ting vil det. Det nytter ikke noget at stille en tung ting på din hylde i et minut og fordi den ikke knækker så er alt fint. held og lykke
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu