|
Tv møbel med dybde nok |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 235 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er masser af muligheder med Mistral serien, og de har også front i stof
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har brugt bestå fra IKEA i nogle år efterhånden tip min SR7008. Jeg har taget bagveklædningen af for bedre ventilation og har en låge med højtalerstof på.
Det var en glaslåge hvor jeg smadrede glasset og betrak det med højtalerstof. Det giver i alt fint plads i dybden, ikke oceaner, men tilstrækkeligt. Det gør samtidig at både IR virker og der er passende luft
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
u2u2u2u2
Bruger Oprettet: 01-November-2006 Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
poolplayer
Bruger Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette møbel fra Bolia har en fin dybde, om det er nok ved jeg ikke?
Måden det er konstrueret på, gør det nemt at trække kabler mellem enheder, have stikdåser mv. opbevaret og der er god plads til andre ting også.
Bolia har et par gange om året tilbud, hvor de giver 20-30% på deres møbelserier. |
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
hmm jeg tror lige jeg skal prøve at måle lidt på min bestå serie igen så.. og muligvis fjerne bagbeklædning også nu når en anden har fået det til at fungere.
Men som sagt i første indlæg ønsker jeg noget der er til at betale, dermed ment at jeg nægter på nogen måde at smide så mange penge afsted efter en omgang træ med lidt maling eller finér på. Jeg kommer aldrig i mit liv til at give 12000 af de lange for et tv møbel. Men ellers mange tusind tak fordi i gider bruge jeres sommer på at hjælpe mig.! Det er kanon! |
|
osbech
Guld medlem Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Funktioner
Tak(0)
|
uden tvivl hifimoebler.dk
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sindvik låge fra IKEA, hvor jeg har knust glasset og erstattet det med højtalerstof. Det giver lige en ekstra cm til ligningen (volumenknappen stikker lidt ud over hvad der er plads til med alm låge).
Hele arrangementet står lidt ud fra væggen pga. fodpanelet, og bagbeklædningen er helt fjernet i det området hvor Marantzen står, men bibeholdt ved resten. Farven på højtalerstoffet kan man jo næsten få i alle slags farver, dog ikke helt så det matcher den grå i IKEAs lågeserie, men det gør ikke lige her den store forskel. Hvis jeg skulle have det i stuen, ville jeg nok beklæde alle låger med samme farve Håber det kan give dig inspiration
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
stillersen
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Funktioner
Tak(0)
|
bolia opus 2, det er lige hvad du søger. gennemtænkt ;)
Ejer det selv |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med lukket låge uden ventilation, så dør baby i denne varme.
Har du kigget på Unnu? Fåes feks i HiFi Klubben
|
|
poolplayer
Bruger Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er klar over du skrev “til at betale”, dog uden at nævne en pris og evt. farve.
Dette Bolia Opus 2 møbel jeg tidligere henviste til, findes også på DBA i sort til kr. 4000,00. Er farven forkert, så vil jeg tillade mig at nævne, at Bolia de næste 6 dage giver 40% på møblet og i alle tilgængelige farver, så prisen vil være kr. 7799,00. Som andre har nævnt, så er dette møbel fantastisk, både i mål og design og jeg har pt. ikke selv haft et produkt der ikke er plads til i møblet og der er plads til virkeligt meget. God sommer
|
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej JacobThor,
Hvis du har mod på noget brugt og custom, så kan du tage et kig på det møbel jeg har til salg. Det har stof låger, som du kan skyde igennem og masser af plads til dybe forstærkere og evt. subs.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |