recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV møbel stander til LG CX?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV møbel stander til LG CX?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV møbel stander til LG CX?
    Sendt: 27-April-2020 kl. 19:59
Hej alle,

Vi er igang med ændringer i stuen og vil købe os et LG CX 48" eller 55" model. Vi vil meget gerne have de væk fra væggen og ned på en "stander" istedet for.

De eneste vi reelt pt. har fundet er Vogel OP1 og OP2. Canvas Audio som ellers så ud til at komme med en fed løsning, ser desværre ud til ikke at blive til noget :((

Kender nogen på dette forum til yderligere mærker/løsninger som er lidt "design stander"?. Hvis der er mulighed for at integrere en soundbar pænt er det et plus, men ikke et must.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 11:33
Hej penoch. Her ses en mulighed.

VESA  Adapter for BeoVision 7- 40 gulvstand. Order Code    
VESA 7-40 - 200 adapter - for BV7 40 MFS. Pris £ 240.
VESA 7-40 - 400 adapter - for BV7 40 MFS. Pris £ 270.
+ BeoSound Stage Adapter - To Polet Stand. Pris £ 260.

VESA 7- 40 - 200 adapter er designet til LG's tv 55" C9, eller LG's tv 65" C9 og andre
tv'er med VESA 200x200 eller 300x200 bagmontering. Monter et ikke - B&O TV på
din B&O BeoVision 7- 40" gulvstand, med denne løsning. Din gulvstand har to stænger.
Denne VESA adapter er beregnet til VESA 200x200 og VESA 300x200 fjernsyn med
M6 skruer. Vores VESA-konvertering til BeoVision 7- 40" gulvstand, har en række på
10 monterings positioner. Området for lodret justering er 237 mm. Denne justering er
nødvendig, fordi tv-producenterne bruger forskellige højder til VESA-monteringen på
bagsiden af tv'et. Vores stativ interface er skruet fast på monteringspladen i en af de
ti positioner. Vi anbefaler, at bunden af ​​tv'et skal være ca. 550 mm fra gulvet.
(Y = 550 mm)

VESA 7- 40 - 400 adapter designet til LG's tv 77" C9.
Denne VESA-adapter er beregnet til VESA 400x400, 400x300 og 400x200 fjernsyn
med M6 skruer. Vores VESA-konvertering for BeoVision 7- 40" gulvstand har en række
på 10 monterings positioner. Området for lodret justering er 237 mm. Denne justering
er nødvendig, fordi tv producenterne bruger forskellige højder til VESA-holderen bag på
tv'et. Vores stativ interface er skruet fast på monteringspladen i en af ​​de ti positioner.

400 adapter kan også bruges til at montere BeoSound Stage på din eksisterende Beo
Vision 7- 40" gulvstand. Højttaleren kan indstilles til enhver position med vores variable
klemme system. Vi anbefaler, at bunden af ​​tv'et skal være ca. 550 mm fra gulvet.
(Y = 550 mm)

'X' er afstanden fra bunden af ​​dit tv til det laveste VESA-hul

Når du kender 'X', kan du se den bedste monteringsposition til dit VESA TV (position
A - K) ved at se på billedet.

Når du kender den rigtige monterings position, A - J, kan de to dele af konverteringen
være samlet, ved at se på billedet herunder.

Designet også til brug med BeoVision 7- 40" motorstand, samt til det originale motor
væg beslag for BV7- 40" +  med BeoSound Stage adapter - To-polet stativ.

StbBrackets.co.uk.Tryk her.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 13:34
Tak for svar, lidt svært ved helt at læse dette, men er det ikke til et B&O fjernsyn ?

Eller er din tanke omkring besvarelsen at jeg kan købe mig en B&O gulvstander og så bruge til LG CX TV?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 15:18
Standen er til Beovision 7, men omformerpladen fra Vogels er så du kan hænge ethvert TV på den. At de så tager op til 2300kr for den plade, er ren svineri.

Redigeret af Nagash - 28-April-2020 kl. 15:19
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Standen er til Beovision 7, men omformerpladen fra Vogels er så du kan hænge ethvert TV på den. At de så tager op til 2300kr for den plade, er ren svineri.

Tak igen, men det betyder vel forsat at jeg så skal købe en Beovision 7 stander eller?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 16:03
Ja.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 13:31
Hej alle,

Vi er blevet lidt hooked på at købe en Beosound Stage + 55" LG CX.

Efter I har skrevet omkring muligheden for Beovision 7-32 (eller øvrige B&O standere) har jeg søgt lidt på det.

STB Brackets sælger komplet stander med alt til LG CX + Beosound Stage: https://www.stbbrackets.co.uk - dog er prisen inkl. fragt ca. 10K alene Confused

Jeg kigger lige på DBA og forsøger at finde en B&O stander billigt som man så kan købe ophæng til hos STB Brackets, kan en hjælpe mig med at finde en stander (helst på Sjælland) til en pris omkring de 1.000 kr.?. Alternativt ved I om en af B&O butikkerne kan hjælpe?





Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 08:45
@ penoch:  Alternativ Beosound Stage 55" systemløsning Læs her.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Pangaea Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-December-2019
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pangaea Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 10:29
Jeg har købt denne Bülow stander til mit LG55C9. Jeg har dog ikke en soundbar, men ved at der både kan købes ophæng og hylde der kan monteres. https://www.av-connection.dk/?PGr=12078
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

@ penoch:  Alternativ Beosound Stage 55" systemløsning Læs her.

Er ved at høre dem hvad der er muligt, synes den version de har vist er med Beolab højtaler og LG C9. Ser gerne det skal være LG CX og Beosound stage..

Melder lige hvad de siger til det..
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Pangaea Pangaea skrev:

Jeg har købt denne Bülow stander til mit LG55C9. Jeg har dog ikke en soundbar, men ved at der både kan købes ophæng og hylde der kan monteres. https://www.av-connection.dk/?PGr=12078

Har godt set den og var ude og se den i Elgiganten, dog uden TV på. Er også en mulighed, men B&O stander i alu. ser virkelig også godt ud Smile
Til top
Pangaea Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-December-2019
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pangaea Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 11:47
Jeg er helt enig, B&O ser bare godt ud 🙂

Jeg valgte Bülow i sort og stål, grundet den har skjulte hjul, hvilke jeg ikke umiddelbart fandt andre med og det var et must. De billigere modeller er heller ikke nær så kønne.

God fornøjelse med jagten🙂
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu