recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV møbel stander til LG CX?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV møbel stander til LG CX?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 12:11
Lige snakket med lbs-b-o.dk

De kommer med et bud på løsning på en Beovision 7-40 stander med LG CX 55" samt Beosound Stage.

Glæder mig til at høre deres bud på løsning.

Jeg har bedt dem melde hvad min. og max. højre til bunden af TV er. Vil helst gerne at det er omkring 50 cm.

Tak til alle for svar og hjælp.
Til top
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dvidebaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 16:58
Nogen der ved om sådan en Beovision stander vil virke til et LG oled 65 c7 tv?
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2020 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af dvidebaek dvidebaek skrev:

Nogen der ved om sådan en Beovision stander vil virke til et LG oled 65 c7 tv?

Næsten sikker på det kan lade sig gøre. De har sikkert ikke ændret VESA størrelse. Men tjek hos STBbrackets
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 14:35
STB Brackets skriver at det fungere til C8, C9 og CX SAMT TV med VESA 200x200, 300x200 or 300x300.

Iøvrigt tog vi forbi B&O i Hellerup i går og fik en snak med dem. Det endte med et køb på Beovision7-32 gulvstader, Beosound Stage, LG CX 55” samt Beosound Shape (8 stk.) Tongue

Så vi glæder os til at få det installeret..


Redigeret af penoch - 10-Maj-2020 kl. 16:29
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu