recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV møbel til hjørne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV møbel til hjørne

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zuma Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Emne: TV møbel til hjørne
    Sendt: 20-Juni-2008 kl. 12:59

Min stue er desværre så sindsygt konstrueret, at det er umuligt at hænge en skærm på en tilstrækkelig stor vægflade - alternativt stille den på et møbel langs en væg, uden at det bliver i en vinkel på 90 grader til sofapladsen. Jeg er derfor tvunget til at placere den på et møbel i et hjørne.

Jeg har stort set kun kunne finde kvadratiske eller rektangulære møbler og det er ikke det optimale i mine øjne i et hjørne. Det har gået indtil videre med en mindre skærm, men når jeg skifter til 50", så bliver problemet  kun større.

Det bedste jeg hidtil selv er kommet frem til, er TV møbler med sorte/aluminiumsben og glasplader, der er lidt buede og dermed lidt smallere bagtil end foran - ikke nogle, der vinder toppris for design i mine øjne.

Mit spørgsmål er, om der er andre, der har haft en lignende udfordring, og er kommet frem til en løsning, eller om I måske bare har nogle gode forslag.



Redigeret af Zuma - 20-Juni-2008 kl. 12:59
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 12:49
Håber der en nogen, som kommer med input i denne tråd. Er nemlig også på udkig.....
+ 70 positive handler!
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 13:19
Der er noget der hedder et lava motorbeslag, hvorved man kan dreje skærmen ud fra væggen. Jeg ved ikke om det kunne være en mulighed?
mvh Christian
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu