|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Se den her istedet, det er en reol som kan suppleres med hjul og ligges ned således den kan fungere som en tv-bænk..: |
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
det her ser også super fedt ud! elsker det med stenene ville måske nok vælge en hvid plade istedet
småt og enkelt med stenene igen:
det blir heller ikke så dyrt!
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Det er da godt vi ikke alle har samme smag sebbe
![]() ![]() |
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
![]() ![]() den lack reol ser rigtig fed ud!! det må vel være noget li denne?
Redigeret af sebbe - 04-Marts-2007 kl. 15:18 |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Med mindre den ser forfærdelig ud i virkligheden så køber vi nok denne i morgen http://www.ilva.dk/afdeling/reolerskabe/17/reoler?pageno=1&a mp;prpage=8&setpage=5 Model: Sort Nara, TV reol med skuffer. |
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() |
Den her synes jeg ellers er meget fed oz:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay ?topcategoryId=17071&catalogId=10103&storeId=14& productId=76518&langId=-12&categoryId=15962&chos enPartNumber=30104478 Hjulene skal selvfølgelig afmonteres Hvad synes i? Redigeret af AndersDGP - 04-Marts-2007 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() |
Hmm, link virker hvis ikke. Men det er den der hedder BENNO under ikea
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg synes problemet er at der ikke kan fås nogle ordentlige gennemtænkte total løsninger, med god plads til fjernsyn, alle ens video og hifi enheder, masser af plads til CD'ere, DVD'ere, bøger osv. Jeg har tegnet en god løsning, jeg skal bare lige have fundet ud af at få den lavet. Det bedste ville være hvis jeg kunne overtale en møbelfabrik til at lave den, så den kunne komme ud på markedet.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg ville da netop have hjul på, så man nemt kan komme til at rode bagved, hvis man skal bytte nogen ledninger, sætte en ny dims til eller et eller andet. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Synes bare sådan et møbel med hjul ser dårligt ud. Men man sætter jo bare alt til med det samme, så skal man da ikke derom mere. Mit tv skal så også hænge på væggen, så nemt at flytte. Men hvad synes i om møblet?
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Det kan CLIC da sagtens opfylde. |
|
![]() |
|
![]() |
bliver da spændende at se din løsning thorvald!!
![]() lav endelig en tegning og læg det ud her så kan vi kigge nærmere!
kunne være den ville tage prisen som danmarks bedste ide
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |