|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
||
Mnjjaaa, det er jeg nu ikke sikker på. Jeg mener at jeg har kigget på Clic, uden at jeg sagde "wow, dér er det jo!" |
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Det er jeg sikker på de kan ![]() custom made, men jeg har da set komponenter der som standars opfylder dine behov, undtagen det med rulle fødder. Har du feks set deres skuffer med special lavet riller til vhs, dvd, cd osv? Redigeret af Bendix - 05-Marts-2007 kl. 11:28 |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
||
Hmmm., jeg sidder lige og kigger på clic's hjemmeside og jeg bliver i tvivl om det nu også var Clic jeg havde kigget på og afvist. dog ser det lidt dyrt ud - og jeg ved heller ikke helt om det kan tilpasses vores ønsker. Jeg skal nok uploade en tegning og billeder af mit reolsystem - men jeg tror jeg skal tegne lidt mere på det først. |
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Hvad ønsker du helt præcist, det kan jo være jeg har set det? Jeg synes at bestemt det med riller til dvd, vhs, cd'er osv er rigtig cool, også fordi deres skuffer, skubbes ud i FULD længde. |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
@Bendix Et par hurtige spørgsmål ang. Clic 1. Har du et billed af dit system? 2. Hvad var prisen? 3. Hvor købte du systemet henne? |
|||
![]() |
|||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
||
Hej! Jeg har bestilt et frislev Hifi-møbel. Det minder meget om Clic, men har nogle andre muligheder. Se her: www.frislev.com |
|||
![]() |
|||
Baron von Wulff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
||
Spændende - har du nogen priser på det - er det lige så dyrt som Clic? |
|||
Mvh.
Wulff |
|||
![]() |
|||
[KaptajneN] ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
Her: http://www.frislev.com/frislev-prisliste.pdf |
|||
![]() |
|||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
||
Det er ikke billigt som IKEA, men lidt billigere end Clic. Priser kan ses på www.newhifi.dk Jeg har bestilt en reol som består af flg.: Mål: 102x51x55 Væghængt Stoflåger Kabelgennemføringer i top og bund Aftagelig bagbeklædning Pris: 8500kr incl. levering Der burde kunne stå op til 6 stk produkter i denne model |
|||
![]() |
|||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
||
synes efterhånden jeg bliver mere og mere overbevist om at lave mit eget hifi "system" for det første er mange dem jeg kan li lidt for dyre og for det andet så blir det jeg laver GREAT
![]() |
|||
![]() |
|||
Baron von Wulff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
||
[/QUOTE] Det er ikke billigt som IKEA, men lidt billigere end Clic. Priser kan ses på www.newhifi.dk Jeg har bestilt en reol som består af flg.: Mål: 102x51x55 Væghængt Stoflåger Kabelgennemføringer i top og bund Aftagelig bagbeklædning Pris: 8500kr incl. levering Der burde kunne stå op til 6 stk produkter i denne model [/QUOTE] Takker - ja det er et interessant alternativ. Det ses desværre ikke at kunne fås i andet end hvidt? Jeg ser selv på HiFi-klubbens Argon Cube 1 i antracit (mørk grå) - men det kan desværre ikke leveres i øjeblikket. Så jeg er lidt på udkig efter et alternativ - og dit forslag kunne være en mulighed. |
|||
Mvh.
Wulff |
|||
![]() |
|||
Jønsson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
||
Det er ikke billigt som IKEA, men lidt billigere end Clic. Priser kan ses på www.newhifi.dk Jeg har bestilt en reol som består af flg.: Mål: 102x51x55 Væghængt Stoflåger Kabelgennemføringer i top og bund Aftagelig bagbeklædning Pris: 8500kr incl. levering Der burde kunne stå op til 6 stk produkter i denne model [/QUOTE] Takker - ja det er et interessant alternativ. Det ses desværre ikke at kunne fås i andet end hvidt? Jeg ser selv på HiFi-klubbens Argon Cube 1 i antracit (mørk grå) - men det kan desværre ikke leveres i øjeblikket. Så jeg er lidt på udkig efter et alternativ - og dit forslag kunne være en mulighed. [/QUOTE] Frislev Møbler fås da i stort set alle regnbuens farver.... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |