|
TV med audio passthrough? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
niclar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2012 kl. 00:17 |
Jeg er på udkig efter nyt TV, og leder efter et der kan lave audio passthrough. Syntes ikke rigtigt google kan give mig noget fornuftigt svar, så nu prøver jeg herinde :)
PT. har jeg en forstærker med 1 toslink indgang, hvor jeg har 3 enheder jeg gerne vil tilslutte - TV, PS3 & en kommende Mede8ter. Hvis jeg, på det nuværende TV vælger at køre BD -> HDMI -> TV -> Toslink -> Forstærker, vil TV'et konvertere lyden fra 5.1/DTS til Dolby 2.0, hvilket jeg ikke er helt tilfreds med. Forbinder jeg BD -> Toslink -> Forstærker, fungerer lyden fint, så det er ikke forstærkeren der driller. -Kan det lade sig gøre at finde et TV, der ikke piller ved lyden, men blot splitter audio og video data fra HDMI ad og sender audio uberørt ud af toslink porten? Som bonus info, må TV'et selvfølgelig helst ikke koste noget være 46"-50", og meget gerne plasma. 3D er komplet ligegyldigt. Budgettet er i omegnen af 6.000,- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |