|
TV med flg ting søges |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så vidt jeg ved findes der ingen TV med indbygget Boxel modul (CA modul). Det skal købes separat for nogle få hundrede kr. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
|
Klaus
|
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
|
Indbygget Chromecast i en OLED er muligt, hvis du vælger et TV med Android, som både Philips og Sony tilbyder, men OLED tilbydes ikke i den prisklasse, du søger i.
Her skal du minimum ud at betale 7000 kr., og på den anden side af de 8000 kr., som priserne er lige nu, men måske du kan være heldig på BF. Vær opmærksom på, de mest skrabede modeller fra Philips leveres med deres eget minimale system "SAPHI", som jeg ikke kan anbefale... En ekstern Chromecast er nu heller ikke den største investering, og de nyeste modeller har en bedre ydelse (hurtigere til at skifte input), i forhold til de indbyggede eller ældre modeller, og kan snildt gemmes væk bag TVet...
|
||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4995 |
|
TV’et skal vel bare ha indbygget DVB-T2 tuner og CI port. Så skal der anskaffet kort og CA, som stoppes i CI port.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |