|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det er da en retræte der vil noget. Har du overvejet et par af de nye TV briller? Altså de her tingester med indbygget små bitte TV skærme. Kvaliteten skulle vist være ret god, og afspilleren - ja det er en Ipod, så det fylder intet... |
|||
![]() |
|||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
||
Ja det siger jeg også, men når nu billede kvaliteten er ligegyldig hvad så med Amitech's AMI LIFE, de er faktisk meget flotte " når de er slukket". Og det er jo vgtigt, bare det er nem at støve af og ikke fylder noget og så ser "smart ud ".
Nå nu skal jeg nok opfører mig ordentligt |
|||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|||
![]() |
|||
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
||
Nu har jeg jo ikke sagt noget som helst om at billede kvaliteten var lige gyldig men at den har 2. privoitet Nu er det sådan at jeg ikke kan se forskel på gode og rigtig gode billeder på tv`et. Så derfor kan jeg vist godt vælge det rigtige gode fra vist jeg kan få et tv som har et godt billede og opfylder mine behov/ krav. Jeg ved godt at mange af jeg kan leve med et par sorte kasse stablet oven på hinanden, et kabelrod der minder om en TDC opgravning osv
|
|||
![]() |
|||
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
||
Hvad med de der Sony modeller med extren wireless media box, fåes også i hvid hvis det er?
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
||
Kik på philips essence eller måske noget samsung.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
til pr76
Med de krav kan jeg godt forstå at der kan sælges tv uden skyggen af billedekvalitet. BD er dårligere end dvd, håber dit tv var defekt ![]() Men hvis design kun tæller er der jo masser af muligheder. Men du er nok meget svær og stille tilfreds, men philips og samsung laver nogle fine tv. men et philips http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1234778221 dette tv er pænt og kan vise et fint billede. Men med dine krav er det nok heller ikke godt nok ![]() Redigeret af xcardman - 01-Marts-2009 kl. 14:08 |
|||
![]() |
|||
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
||
Inden du udtaler dig om noget jeg skulle have skrevet, så tag lige og læs det hele........... Jeg skrev at BD billede på mit billederørs tv var dårligere end et DVD billede. Jeg skrev ikke noget om at at BD er dårligere end DVD på fladskærme. Et billederørs tv kan ikke håndtere alle de høje dataer et HD format kommer med og derfor forringer billede i forhold til en alm dvd skive.
Men jeg kan oplyse at jeg ikke kunne finde en fladskærm, som kunne opfylde mine krav. Så det blev til et brugt B&O Avant 28" med indbygget dvd. Det har klart det pæneste billede når vi snakker alm analogt tv signal, i forhold til fladskærme. |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
DVD ser meget godt ud på mit 32" tv. |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
En mulighed kunne jo være det nye serie 8 Plasma fra
Samsung. 2,9cm tyndt, pænt design og et forhåbentligt rigtigt godt billede. Vi er ihvertfald et par stykker der går og venter på at det kommer i butikkerne. Det er godtnok 50", men du skrev ikke en mac størrelse, og det hjælper også noget når det kun er 2,9cm tykt. Kombiner det med en gulvstand fra fx Vogel (evt. motoriseret), så får du design der IMO er langt pænere end Loewe og jeg er overbevist om at billedkvaliteten også er væsentligt bedre - og det er nok også billigere ![]() |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Hvad med sådan noget her? AML-21 ser hammer godt ud. LÆKKER! Redigeret af Firebird - 17-Maj-2009 kl. 15:22 |
|||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hæhæ, jeg leger selv med de samme tanker. Og ja, du har ret! |
|||
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |