|
TV med ind bygget parabolmodtager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
momme8600 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2019 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2019 kl. 17:59 |
Jeg har et sommerhus som et par måneder udlejes til tysker :-)
I dag har jeg en “tysker” parabolmodtager, men overvejer at købe et samsung UE40MU6475, som efter jeg kan se har indbygget parabolmodtager DVB-s2.. så skal der kun bruges en remote ... nogle er har erfaringer og er det nemt at hente kanaler ned på den måde? fordele? ulemper?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er præcis ligeså nemt som med en separat modtager. Ulempen er, at man ikke kan blande kanalerne i én kanalliste, så man skal via TVets menu selv skifte mellem DVB-T og DVB-S kanallisterne. Det synes jeg er rimelig irriterende. Det vil tyske turister sikkert ikke synes, da de formentlig kun vil se DVB-S kanalerne fra parabolen. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |