recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv med internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv med internet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
victorrius Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-August-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: tv med internet
    Sendt: 30-November-2010 kl. 12:35
jeg syntes det er total ufatteligt at ingen kommenterer eller skriver ordentligt om de tv som kan gå på internettet!!!
folk spørger mig tit om de tv, som reklamerer med at de kan youtube veetle osv. men kan man surfe ordentlig på dem?

hvordan surfer man så? er der trådløs tastatur og mus, eller er det ligesom at sende en sms, hvor man skal stave sig igennem en almindelig tv fjernbetjæning ( for så får jeg nok ikke surfet serligt meget )?

der er også mange tv, med usb, men kan man så også få lov til at bruge usb til harddisk optager, som man kan på div mpeg4 boxe ( digital tuner box )?

der er store reklamer for tv med internet, men jeg har faktisk ikke fundet en eneste anmeldelse som omhandler lige precis det emne.. forhåbentlig er det ikke ómtalt fordi det bare virker som det skal, så anmælderen ikke har overvejet at skrive mere om det..!

så sidste spørgsmål..
er computer kræfterne på tv'et nok til at man kan spille spil som needforspeed world / trackmania eller er der kun kræfter til platforms spil?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 12:42
Du kan jo kigge i de tråde der omhandler internet-TV'ene. Når du kender model/typenr., er det bare at lave en søgning. Der er skrevet flere tråde om funktionaliteten og mgl på samme her i Forum.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 13:17

Internet på TV har begrænsede finktioner, de kommer an på de Apps, der lagt på TVet, og det er ikke det vilde.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af victorrius victorrius skrev:

jså sidste spørgsmål..
er computer kræfterne på tv'et nok til at man kan spille spil som needforspeed world / trackmania eller er der kun kræfter til platforms spil?

De computere der er i tv er ikke computere du kan installere programmer og lignende på.

I mine øjne er det meste ganske overflødigt og bruges som features der skal dække for et mindre godt billede. I mine øjne vil det altid vær ebedre at koble en computer til fjernsynet og så bruge den.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 15:26
victorrius
Nogle sigter af den ene eller anden grund forkert. Og det med Tv og Computerskærm burde holdes adskilt. Jeg mener hvormange pixels skulle et Tv have, hvis og såfremt tætheden skulle være ligesom på en Computerskærm. Plus andre forskelle som der måtte være.  Embarrassed Nogen har skrevet tingene ikke altid har godt af blive blandet sammen. Telefon, Computerskærm og Tv skærm hhv. Projektor.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu