|
TV med Netflix... |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg synes så faktisk at Netflix fungerer bedre på mit Panasonic GT50 end på Apple TV. Det er mere overskueligt opbygget og mere brugervenligt efter min mening.
Jeg bruger næsten aldrig mit Apple TV 2 mere efter jeg købte mit GT50, da TV'et også er bedre til at streame fra NAS end Apple TV, selvom Apple TV 2 er jailbroken med Firecore. |
|||
![]() |
|||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
||
Kan Apple TV streame ISO filer fra en NAS? Og understøttes andre streamingstjenester end Netflix. Fx. YouBio eller ViaPlay?
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Nej, nej og nej. Men hvis man har Youbio og Viaplay på iPhone, og de tillader Airplay, kan det streames til Apple TV. EDIT: der er Radio, Netflix, podcast, youTube, MLB.COM, NBA, Vimeo, Qello, crunchyroll, Flickr, WSJ Live og forskelligt Apple. Desuden kan der lejes film fra iTunes. Redigeret af Brixen - 22-Oktober-2013 kl. 20:42 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
||
Pis, pis og pis :O) Nej, Netflix er okay, men det er mere hvis man ønsker at prøve ViaPlay eller YouBio på et tidspunkt, så kunne det være fint. Også ærgerligt at ISO filer ikke kan køres. Nå, men tak for svaret Brixen. |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Sådan er det med Apple :-) Jeg klarer mig fint med at leje nye film i iTunes og ellers se Netflix. De få ISO filer jeg har, har jeg konverteret med Handbrake til noget iTunes kan li' |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Vil bare gerne opretholde den oprindelige kvalitet :O) |
|||
![]() |
|||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
||
Så køb en WD TV Live i stedet...
|
|||
![]() |
|||
||
Cool. Den kan det hele? Hvordan er kvaliteten af denne og er den nem at bruge. Fruen i huset skal nemt kunne bruge den. |
|||
![]() |
|||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
||
Ja, den kan det hele, undtagen at afspille DTS-HD Master, da det er et spørgsmål om licens penge.
Der findes et utal af tråde om denne afspiller. I forhold til en Apple Tv, må du leve med gule undertekster i stedet for hvide ved afspilning af Netflix, som Apple Tv, mig bekendt, er den eneste der kan levere, underligt nok... Redigeret af Supergris - 24-Oktober-2013 kl. 13:29 |
|||
![]() |
|||
||
De gule undertekster kan vi leve med. Har i forvejen Netflix gennem PS3. Men ville være lækkert hvis man kunne få hvide tekster. Ærgeligt med DTS-HD Master. Er det en licens man kan købe, eller er det fabrikanten som ikke vil betale? |
|||
![]() |
|||
||
Har lige set at denne weekend koster Apple TV 777,- inkl. HDMI kabel. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
||
....eller 699 uden hdmi-kabel
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |