recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV med Netflix...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV med Netflix...

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 20:51

I forbindelse med DTS-HD Master, er det noget fabrikanten har valgt, for at kunne sælge produktet billigere, og desværre ikke noget, der kan tilkøbes senere...

Redigeret af Supergris - 28-Oktober-2013 kl. 20:54
Til top
Oliseh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Frhavn, Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oliseh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 21:29
Hejsa.

Tak for alle de gode svar. Meget er blevet overvejet Chromecast, Apple TV endda den nye danske løsning Easy Play, men løsningen kom af sig selv...

Jeg er som sagt ikke den store Nørd og går ikke så meget op i ledninger og sådan. Jeg er jo fiberkunde og får mit signal gennem Waoo, og de har jo fået Netflix på deres boks, så boksen bliver bare koblet til i soveværelset. Bruger den aldrig i stuen alligevel, og alt vores udstyr er gemt væk i soveværelsesskabet, så det er ingen problem med signal og sådan...

Men tak for alle jeres input...
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu