|
TV med sleep-timer søges ! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sandgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger ikke funktionen til noget kreativt, men til gengæld bruger jeg den dagligt :-). Når jeg går i seng tænder jeg for et eller andet let underholdning; Natholdet eller en sit-com og så sætter jeg timeren til 30 minutter. Når tiden er ved at udløbe vises der et nedtællingsur på skærmen og hvis man så ligger og ser noget spændende og ikke sover endnu, kan jeg lige forlænge timeren med 30 minutter. Mvh Jesper Sandgaard |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Ja, så er det en god funktion at have |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Jeg har 2 stk. 32'' Sharp tv som er cirka 2½-3 år gamle, begge fjernbetjeninger har den funktion du efterlyser. 1 fysisk knap der står "Sleep" på, men jeg kan ikke lige huske intervallerne. Tror nok det er 30, 60, 90, 120 minutter.
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ved ikke om dette kan være en løsning, men på langt de fleste TV, kan man sætte den til at slukke af sig selv, hvis ikke du har trykket på fjernbetjeningen i fx 90 minutter. Det tror jeg nu, du kan slå til på langt de fleste.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |