recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV med sleep-timer søges !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV med sleep-timer søges !

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sandgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Må jeg høre jeres kreative evner med, hvad I bruger funktionen til? Altså ud over at slukke for TV, når I er valget i søvn?

Jeg bruger ikke funktionen til noget kreativt, men til gengæld bruger jeg den dagligt :-).
Når jeg går i seng tænder jeg for et eller andet let underholdning; Natholdet eller en sit-com og så sætter jeg timeren til 30 minutter.

Når tiden er ved at udløbe vises der et nedtællingsur på skærmen og hvis man så ligger og ser noget spændende og ikke sover endnu, kan jeg lige forlænge timeren med 30 minutter.

Mvh
Jesper Sandgaard
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Nu ligger jeg aldrig i min seng og ser tv. Men det hænder, at jeg har været udendørs i koldt vejr og arbejde på mit arbejde og det gør, at man bliver godt døsig tidligt på aftenen. Det er så her jeg bruger den og sætter den til max, som er 1½ time og opdaterer den hver ½ time. Så står det ikke og kører til langt ud på natten, hvis der bliver slukket for mig og LINK forbindelsen på mit Panasonic slukker også for min Samsung YouSee og dvd'en, hvis disse er tændt. Så sleeptimeren er god at have.   

Ja, så er det en god funktion at have
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 19:46
Jeg har 2 stk. 32'' Sharp tv som er cirka 2½-3 år gamle, begge fjernbetjeninger har den funktion du efterlyser. 1 fysisk knap der står "Sleep" på, men jeg kan ikke lige huske intervallerne. Tror nok det er 30, 60, 90, 120 minutter.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 20:20
Ved ikke om dette kan være en løsning, men på langt de fleste TV, kan man sætte den til at slukke af sig selv, hvis ikke du har trykket på fjernbetjeningen i fx 90 minutter. Det tror jeg nu, du kan slå til på langt de fleste.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu