|
TV med twin tuner? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg spurgte til, om det Samsung du linker til, kan det ønskede, fordi jeg ikke kender det, og så farer du fuldstændig i flint.
Dernæst før jeg opmærksom på, at det foreslåede Panasonic kan det, som dvblink kan, og så fortsætter du dine udfald mod mig. Hvem hjælper det? M.v.h. |
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Henrik. Må jeg venligst anmode dig hurtigst muligt om at fjerne mit navn fra tråden. Jeg har intet skrevet eller tilføjet her på denne tråd. Jeg har aldrig bedt dig om det du skriver. Jeg har derimod bedt dig om at holde dig til reglerne her på recorder.dk Her kan du læse: Regler og retningslinier Følgende retningslinjer skal følges af alle registrerede brugere på recordere.dk. Gentagende overtrædelser vil medføre midlertidig eller permanent udelukkelse fra recordere.dk. Alle henvisninger fra redaktionen, administratorer og moderatorer skal efterkommes. Forum Forummet er offentligt og alle skal føle sig velkommen. Det er derfor vigtigt: - at indlæg skrives i et forståeligt sprog og i en pæn og ordentlig tone. - at der ikke udøves angreb/personhetz mod brugerne. - at emner oprettes i det korrekte debatforum. - at man holder sig til trådens emne. - at indlæg ikke har et stødende, diskriminerende eller krænkende indhold Redigeret af bentpetersson - 13-Juni-2015 kl. 15:29 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
||
Og nu skriver jeg det for sidste gang: Denne tråd handler ikke om hverken dig eller mig. Vi har vores åbenlyse uenigheder og det er der flere grunde til, men det skal ikke ødelægge denne tråd (mere) ad... Fra nu af kører vi efter emnet. Det næste indlæg der fortsætter i dette spor bliver indberettet. Back on topic!
|
|||
![]() |
|||
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
||
Så så, god tone 😊. Jeg kan godt skelne imellem de gode informationer I kommer med (og tak for dem), og der skal også være plads til lidt tangenter. Det er nogle gange det vi lærer af. Men ingen grund til at skændes 😊.
Mvh Steen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |