recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV og skærm opløsning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV og skærm opløsning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mojojojo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: TV og skærm opløsning
    Sendt: 07-Marts-2006 kl. 12:14
Hej, jeg sidder og bøvler lidt med indstillingerne for opløsning på min MCE.

Jeg bruger maskinen som både pc og som media center, så derfor har jeg den både sluttet til min 19" fladskærm(1280x1024) og mit CRT TV (max 1024x768).

Problemet er at MCE-programmet fylder "for meget" på mit TV, så jeg får kun lidt over halvdelen af billedet med.

Jeg kan umiddelbart ikke få maskinen til at køre med to forskellige opløsninger, og så vidt jeg kan læse mig frem til, er dette ikke umiddelbart muligt.

Istedet har jeg kigget lidt på overlay - hvis jeg ser en film på min pc med WMP har jeg vha. indstillingene i ATI control panel(Theater mode) fået filmen maksimeret på mit tv, så det passer perfekt.

Men denne indstilling virker ikke i MCE, hverken menu'en, TV eller film bliver berørt af overlay. Kan man gøre noget så de også kommer til at køre med overlay?

Min maskine:
Xp 2500x
1024 ram
nforce2 chipset
hauppauge hvp-1300
radeon 9800xt

Mvh Mikael
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu