recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv ophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv ophæng

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv ophæng
    Sendt: 21-December-2014 kl. 18:16
Hejsa herinde.

Skal lige bruge lidt af jeres viden :)

Skal have et tv ophæng til mit søns 32" samsung led tv, mener det er 5000 serien. Der er ikke noget smart tv del i det.

Det er vigtig at det kan sidde tæt ind til væggen, samt man kan trække det ud til siden, altså lidt ala sådan >her< men synes ikke rigtig jeg kan finde noget som ikke kan opfylde mine krav som sådan.

Jeg vil ikke give 1000kr for det, men har nok et max der hedder 500 ca. har i nogen erfaringer med ophæng fra diverse butikker, ala harald, biltema, bilka, el giganten, silvan osv. Da det er de butikker jeg lige kan drøne forbi og hente et.

Gider bare ikke bruge hele dagen på at køre rundt i morgen, derfor jeg lige vil høre ad herinde. Bor i Horsens, så der er en del butikker her
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu