|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sundsdal ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 27-November-2004 kl. 14:02 |
Har netop købt Hauppauge Pvr-150 MCE. Og det virker helt fint. Har installeret MCE2005, og det ser sgu lækkert ud. Men kan ikke få noget TV output, da det ASUS V7100 ikke understøttes af MCE2005. (kan ihvertfald ikke finde drivere) Men det er jo også et ældre Geforce2 MX400 kort. Nu er mit spørgsmål.... hvilket kort understøttes af MCE2005 ? Nogen der har erfaringer med dette. Hvad bør man gå efter... Og lige et andet spg. Segate skulle være de mest støjsvage HDs ? Nogen der har erfaring omkring dette ? Redigeret af sundsdal |
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
ved ikke om det gir nogen mening http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/partners/dfw/ videocardsreq.mspx
Redigeret af mr_keep_smiling |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Hvis du kikker på MCE nyheden på forsiden fra Zitech, så kan du se hvad de bruger Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
dota ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ja - Seagate ER de mest støjsvage efter mine erfaringer. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
Ifølge målinger foretaget af flere internationale computertidsskrifter skulle Samsung harddiske være klart de mest støjsvage. Samtidig udvikler de ikke så megen varme som andre fabrikater.
|
|
![]() |
|
panch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Jeg har en Shuttle XPC SN95G5 med 2x Samsung 160GB harddisk i. De siger ikke en lyd overhovedet. Det gør hele maskinen i ørigt heller ikke, bortset fra mit HIS Ati AIW 9800Pro kort som summer lidt. Andre der har denne opsætning? Kan nemlig ikke få TV funktionen i MCE til at virke... panch |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |