|
TV på ferien 2018 ? |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er korrekt. Men samtidigt blev der åbnet for lidt mobilt Roaming. Men det varer ikke længe ved TV Streaming. Hvis du vil udvide mængden af mobilt bredbånd er den billige løsning af købe et lokalt Fransk data Sim kort. Hvis du vil spare lidt på din data mænde kan du downloade først til senere visning. DR Downloader 2 tilbyder at downloade i mindre opløsning, så at du bruger mindre data. F.eks TV-avisen behøves ikke at ses i Full HD: TV4ever kan downloade ViaPlay. Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 09-Marts-2018 kl. 16:19 |
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Radiomanden & csell Som det ses på side 1, vil jeg vælge at tilslutte min iPhone via Lighting digital AV adapter. På mobiltelefonen ligger App med tilhørende adgangs koder, så er det vel bare at trykke på
Billeder taget via iPad. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er sat op som vist på diagrammet så henter din Telefon selv Data på 4G nettet så TV App'en kan køre og sender billedet til dit system. Så der skulle som jeg ser det ikke være behov for et Wi-Fi Hotspot. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg må erkende at jeg ikke ville vælge Apple udstyr med deres meget lukkede eco system til at se dansk TV i udlandet. Både TV4ever og DR Downloader 2 som kan spare på mængden af data er Windows programmer. Jeg ville vælge noget der kører Windows 10. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 09-Marts-2018 kl. 16:49 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19557 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er vidst báre kedelig. Når vi er på ferie ser vi lokalt tv, hvis vi overhovedet ser noget......
Klaus |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg har prøvet at Downloade TV Avisen med Sporten fra i går for at vise jer hvor meget den fylder i de opløsninger som DR Downloader tilbyder: 360p 57,473 MB 480p 85,920 MB 720p 152,927 MB Håber at i kan se hvor meget data der kan spares ved at downloade til senere visning. Jeg tog ikke tid men Downloadingen to kun et par minutter på en 10 MB/sek forbindelse. Hilsen Carsten Redigeret af csell - 09-Marts-2018 kl. 19:14 |
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
@ csell KlausDM. - Vi ser også Lokalt TV hvor det er muligt. Ja og DVD'er har vi altid Redigeret af Peter Pan - 09-Marts-2018 kl. 20:02 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
beovox141
Guld medlem Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
Funktioner
Tak(0)
|
@PP
Rent faktisk er en internet sattelit forbindelse ikke så rasende dyr som før i tiden. Man kan åbenbart få 18MBit for en 500 mand pr måned, Uden begrænsning (fair use) og ingen minimum kontraktperiode. Naturligvis får du brug for hardware, men hvis ikke du vil ofre de ca 4000kr kan du blot blot leje det for 80 kr pr måned. Ikke et helt skævt tilbud. Er der nogen der har erfaringer? Hardwaren her: |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
[QUOTE=beovox141] Er der nogen der har erfaringer?
QUOTE] Hej det må være det jeg læste dårligt om for nogle år siden. Det er fup og fiduser. Fair USE grænsen passer ikke med virkeligheden. Så vid jeg husker er fair use kun rigtig i godt en måneds tid. Derefter bliver den uden varsen sat ned til ca 1/20. Jeg kan huske at jeg læste om det dårlige på denne hjemmeside: Hilsen Carsten. Kan det være dette: http://www.kein-dsl.de/forum/showthread.php?t=11356
Redigeret af csell - 10-Marts-2018 kl. 00:00 |
|
beovox141
Guld medlem Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
Funktioner
Tak(0)
|
@ CSELL
Du har jo desværre nok ret: Der er jo nok en grund til at en proff Inmarsat forbindelse har følgende pris: Inmarsat BGAN Super 2,000MB Plan $6,290.00 monthly... Det kan naturligvis ikke helt sammenlignes...
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er god (og formentlig uafhængig) information om mulighederne for mobil data på "taletidskort" (prepaid) i Frankrig - samt dækningskort for udbyderne.
Noget af det billigste er tilsyneladende Reglo Mobile (ejet og solgt af lavpriskæden E.Leclerc), hvor man kan få 50 GB data (+ ubegrænset opkald og sms/mms internationalt) for 25 EUR. Kører på SFR's netværk, som er det 2. eller 3. mest udbredte i Frankrig. Bemærk, at flere udbydere ikke giver mulighed for tethering fra mobilen. Det skulle dog ifølge sitet ikke længere være aktuelt for ovenstående.
|
|
Zeit
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Youtube-DL kan også bruges som alternativ til Jeppos DR Downloader 2 og TV4ever til at downloade udsendelser fra DR.
Redigeret af Zeit - 10-Marts-2018 kl. 02:10 |
|
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |