|
TV på ferien 2018 ? |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Zeit
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er CLI based alså dos baseret. Men der findes forskellige GUI's som kan de besale funktioner. |
||
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[/QUOTE] Med Viaplay og Netflix kan programmerne jo gemmes til offline brug.
Så download en masse film/serier når du er hjemme i dk, så slipper du for at bruge en masse mobil data.[/QUOTE] HUSK , det offline du downloader er kun tilgængeligt i 30 dage, derefter skal leasing perioden fornyes |
||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@ Radiomanden Ser man på økonomien, må muligheden for at tilgå et Wi-Fi Hotspot være et must. Min søn har en router fra 3. Den tager han med til Sverige i weekenden. Den finder selv netværk, skal bare |
||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
||
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
|
PS. Ringede og spurgte. Hans 3 router/moden virker kun i Danmark & Sverige.
|
||
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med 3LikeHome, dækker i 53 lande?
https://www.3.dk/abonnementer/mobil/ Redigeret af Kampus - 11-Marts-2018 kl. 10:56 |
||
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Kampus Problemet vil være at max 60GB pr. mdr. hurtigt sætter en stopper for film streaming. |
||
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er behovet ikke mest at se nyheder hjemmefra. Og så medbringe film på medie til underholdning? |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. 3 LikeHome koster, hvis det kun tegnes for en måned 370 kr. Det svarer til 49€ for 60GB. Reglo Mobile koster 25€ for 50 GB. Det er noget billigere og jeg forventer at man kan købe andre 50 GB for 25€ hvis/når man løber tør. Det syntes jeg man bør undersøge. Men ellers har jeg fundet et alternativ til BeeLine BT3 Pro. Jeg søgte på en Tablet med samme CPU. Og den samme fra eBay.com hvor den totalt bliver dyrere: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 11-Marts-2018 kl. 13:24 |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej igen. Jeg har fundet Reglo Mobiles hjemmeside. Den er tilsyneladende også baseret pr mdr. Så det kan godt ske at hvis man vil have over 50 GB, at manden, konen og børnene skal købe hvert sit abonnement og af man så skifte sim kort når det løber tør. Og med goole translate: Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 11-Marts-2018 kl. 13:47 |
||
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for tips csell Med det antal hits tråden har fået, er jeg vist ikke er den eneste der har tv med på ferie, og kan bruge jeres tips. @ Kampus - Ja det bliver jo nok kun til DK nyheder og medbragte DVD film, for selv om geoblokering er ophævet, |
||
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9379 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Download dit viaplay / Netflix indhold mens du er i dk, så kan du se det offline på din ferie. Medmindre du skal afsted mere end 30 dage. |
||
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
|
@ lahan Den mulighed har jeg skam noterer mig, og op til 30 dage er også fint. Men så syntes jeg |
||
|
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |