|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() Sendt: 19-Januar-2009 kl. 19:43 |
Hej
Jeg har nu installeret TV pack 2008 på mit VMC, så jeg kunne køre med analog signal og DVB-T. Jeg har dog det problem, at jeg har 2 seperate kanaler med TV 2. En som hedder TV 2 (Nord) og en som hedder TV 2 Danmark. Jeg vil gerne have at det er samme kanal, så VMC kan finde ud af at prioritere om det skal bruge det analoge eller digitale signal til TV 2. Jeg har forsøgt at omdøbe den ene, til det samme som den anden, men uden held. Nogen der ved hvordan man kan gøre det til den samme kanal? Rasmus |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Hvis du manuelt mapper den ene kanals EPG til den anden burde du blive spurgt om du vil kombinere kanalerne. Læs mere her.
|
|
![]() |
|
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Mange tak. Lige det jeg ledte efter.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |