|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 01-Marts-2009 kl. 22:52 |
Nu og da mister jeg signalet på mine kanaler i VMC. Hvis jeg så trykker på "stop" eller vælger en anden kanal via programguiden, er signalet tilbage. Andre gange er der kraftig pixellering, men med ovenstående "teknik", er alt normalt igen. Er der nogen der ved, hvad det kan skyldes??
|
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja dit signal er for stærkt eller for svagt. Overvej at lave din kabling ordentligt. Brug f-connectorer og antennekabel med en ordentlig skærm. Terminér ubrugte antennestik på din f-splitter... Brug sådan en her til din floppy/firedtv Split dit signal med sådan en er fra dit antenne indgang på din bopæl... forstærk den evt med sådan en her: Redigeret af Patriarken - 02-Marts-2009 kl. 11:15 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |