recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV Pack / Windows 7 eller ... ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV Pack / Windows 7 eller ... ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 18:13

Oprindeligt skrevet af prinder prinder skrev:

Jeg har fået problemet løst ved at ændre på de guide mappings der var der som standard. I stedet for at bruge de informationer der bliver sendt sammen med TV-signalet hjalp det mig at skifte til de der hentes over internettet.
Bruger du også TV Pack? Hvis det er tilfældet forstår jeg ikke det med tvgg, da guiden med TV Pack ikke giver samme mulighed for at loade ekstern guide information som en standard Vista Media Center.

/Peter

Jeg kører med tv pack, jeg forstår heller ikke det med TVGGV2, det ændrede ikke noget, og når jeg går ind i rediger kanaler, vælger rediger oversigter, der har jeg valget mellem "Brug oversigter fra programudbyder" eller vælge fra en lang liste, men når jeg vælger noget ændrer det ikke på guiden.

Til top
prinder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af D. Jensen D. Jensen skrev:

Jeg kører med tv pack, jeg forstår heller ikke det med TVGGV2, det ændrede ikke noget, og når jeg går ind i rediger kanaler, vælger rediger oversigter, der har jeg valget mellem "Brug oversigter fra programudbyder" eller vælge fra en lang liste, men når jeg vælger noget ændrer det ikke på guiden.

Prøv evt. at kigge i denne tråd:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54346

Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895
Til top
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 22:19

Oprindeligt skrevet af prinder prinder skrev:

Prøv evt. at kigge i denne tråd:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54346

;o) Tak, det var lige den artikel jeg manglede.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu