|
TV Radius - kan det være rigtigt? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
@Deschain hvor i al verden læser du jeg forsvarer den? tværtom. Jeg fortæller NETOP at det er rent fup da den IKKE er lavet specifikt til det danske marked. Firmaet har "bare" købt x antal oversættelser for at reklamere i de forskellige lande.
tag og læs igen. Den linker jo til en hjemmeside som er på amerikansk grund, og bare oversat til DK - OG teknisk set er det jo ikke fup at du kan klippe kablet med den. du får bare ikke lige så mange kanaler her i DK :-) Så vidt jeg ved, er de eneste kanaler der sendes OTA ukrypteret i DK DR's kanalportefølje. Resten er krypteret.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
|
Hmmm, jeg modtager nu også den lokale TV2 kanal, samt lokalkanalen Østjylland. Ingen af dem er i DR's portefølje.
Klaus |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Tillykke Klaus
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
I København er der mange ekstra kanaler på DVB-T2. Man kan som eksempel få både TV-Bella og Kanal Nordvest! De findes ikke på kabel, så find roligt kabelklipperen frem!
Redigeret af miri - 21-Februar-2018 kl. 20:47 |
||
miri
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Ja men så bliver den benævnte dims mere og mere relevant. Overvejer allerede om jeg ikke skulle hive muldvarpen op, og se om der ligger lidt Dollars, så man kan se TV Bella. Glæder mig!! |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
|
Det mest foruroligende er faktisk, at en person, der har været med på dette site i mere end syv år, spørger, om det kan være rigtigt...
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
|
TV Bella er en del af Kanal Hovedstaden. Ingen grund til at bruge dollars, hvis du bare vil se DVB-T:
|
||
![]() |
||
Tonedøv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Status: Offline Point: 123 |
|
Lidt hårdt dømt, j8544... Hvis du nu fuldfører din research, vil den nok vise, at jeg også har andet at se til end at pløje debatspor igennem her... ![]() Men dejligt med klare svar fra klogere folk, tak for det!
|
||
![]() |
||
capt_osterbro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
|
der er en artikel på Ekstra Bladet, som skriver at det er ulovligt at anvende boksen.
Jeg søgte efter noget om produktet, da jeg så en banner reklame i dag på - ekstra bladet :)
|
||
--------------------
Non scholae sed vitae |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |