|
TV + Reciever: Lyd forsvinder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2014 kl. 05:13 |
Jeg har Samsung UHD TV HU7505 som spiller sammen med Samsung HT-F6500 sættet,
Det er sat op i ARC porten, men mit TV eller recieveren kan finde på at slå lyden fra på surround sættet, og gå over til tv lyd eller slet ingen lyd. Det hele kan løses ved at jeg slukker det hele og tænder igen. Dette problem var der dog ikke med mit gamle panasonic plasma tv som holdt sig stabilt på at recieveren skulle føre lyden ud til højttaleren og ikke tv'et. Jeg har opdateret både tv og surround recieveren, samt nulstillet, men det hele kan finde på at drille igen Nogen der ved hvad der muligvis er galt?
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville prøve med et andet HDMI kabel mellem tv og forstærker. Det må jo nødvendigvis været sat rigtigt op, da det som udgangspunkt virker - men jeg går ud fra det der ud over noget hand-shake mellem enhederne, også ind i mellem må sendes noget "keep-alive" mellem dem, og det går jo åbenbart galt ind i mellem...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |