|
Tv reparatør flat panel |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hehe kan vi kun være enig i Henrik B ..
|
||
|
||
![]() |
||
kim7er ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
|
Samsung 46" 3D LED Smart TV UE46ES8005Det er så modellen har ellers været glad for det, men jeg vil prøve at skifte dem med
Aluminiums-elektrolytkondensator 220 uF 16 VDC, EEUFC1C221, Panasonic Automotive & Industrial Systemsfra ELFA Distrelec |
||
![]() |
||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
|
Nu linked jeg kun til en tilfældig kondensator fra serien. Du skal selvfølgelig bruge den rigtige kapacitans. Så hvis den kondensator du udskifter er 1000uF så udskifter du til samme værdi. Men hvis det er en 10V så kan du med fordel gå op til 16V hvis eller kondensator kan være fysisk på pladsen
|
||
![]() |
||
kim7er ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
|
Det er dem jeg har haft købt hos Brink elektronik
Tekniske detaljer:
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Nej det gjorde de ikke det var kun de første de andre så ud som da jeg satte dem i
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
![]() Ved at skifte dem igen ændrer du måske en anelse på strømforsyninger, som gør at det lige kan køre lidt igen. Men den egentlige fejl er der stadigvæk. Og du havde jo også stadigvæk nogle andre fejl:
Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 13-August-2016 kl. 11:02 |
||
![]() |
||
|
Du har ret Jørgen,hvad vil du anbefale. Kan du kigge på det eller er det forkert at spørge.
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Tappernøje sydsjælland men kører til KBH hver dag
|
||
![]() |
||
|
![]() Jeg har ikke set billeder/youtube for rep. af den model, så ved ikke hvordan det er opbygget med moduler. Men der er jo sikkert flere elektrolytter, så hvad med at skyde med spredehagl, og skifte alle tænkelige? ![]() Vil nok stadigvæk være billigere end at sende på værksted. KlausDM har desværre ret med hvad du skal forvente af reparations pris. ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Tak for svar Jørgen T prøver senere at åbne det igen.
Men jeg har købt et nyt så det haster ikke bliver lidt på forsøgs basis og kigge lidt youtube video.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |