|
tv server kabinet/opgradering |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke at den når over 100W på fuld skrue. Men ville godt nok helst have en alm atx psu i den. Tror det ender med at jeg køber en billig 300-350W (kan ikke finde dem mindre) og ser om ikke det bliver økonomisk nok. Om den bruger 15 eller 20W idle er nu heller ikke så vigtigt. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Det er denne her jeg har, men kan godt se det ikke betyder det store i det lange løb.
http://www.corsair.com/se-fi/hxi-series-hx750i-high-performance-atx-power-supply-750-watt-80-plus-platinum-certified-psu Den er også mere kraftig end jeg får for brug for, medmindre jeg en skønne dag vil bygge en gamer maskine igen. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
Det tyder på at dem med de bedste specs, er de helt store og dyre psuer. Der er ikke så meget at vælge imellem i de små størrelser. Men tror også det ender med Cosair, bare i den billige ende for mit vedkommende. Fandt denne |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Kender ikke lige den, men har ingen problemer haft med min Cossair, så vil sikkert være et fornuftigt valg.
Ved bare Antec psu kan jeg ikke anbefale, har haft to som begge efter et års tid larmede som en jetjager, den ene blev byttet og den anden satte jeg selv en ny blæser i, da jeg ikke gad min server skulle ligge stille i et par uger. Det skal så siges, det var min gamle server. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Uden at vide det med sikkerhed, så kunne man forestille sig at pris og kvalitet som regel hænger sammen, uanset fabrikat.
Men hvis jeg køber den billige Cosair og den holder 3 år, så kan man vel dårligt forlange mere til den pris. Jeg har også kun gode erfaringer med Cosair psuer. Min Antec (som sad i kabinettet), har kørt i ca. 3½ år 24/7, så det kan man vel kun være tilfreds med. Det er helt sikkert også blæseren der er stået af. Men nu får serveren en overhaling med nyt kabinet, psu og ssd, har jeg bestemt mig for. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
corsair PSU, så går man sku ikke galt i byen
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
Jeg har sådan et kabinet i overskud, helt nyt
http://www.supermicro.com/products/chassis/tower/731/SC731i-300.cfm Så får du et godt kabinet der kun larmer 25db Redigeret af Karlshoj - 09-Februar-2015 kl. 08:30 |
|
![]() |
|
Jeg har allerede bestilt det andet. Ellers tak :-) |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
http://www.seasonicusa.com/Platinum_Series_FL2.htm
Kører med den her i mit mediecenter i 400w. Har endnu ikke fået taget mig sammen til at måle differencen på den gamle og nye. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |