recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv slukker af sig selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv slukker af sig selv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv slukker af sig selv
    Sendt: 01-Juli-2013 kl. 18:19
Jeg har et Samsung ES8005 40" der er begyndt at slukke og så tænde igen helt af sig selv ca. et par gange i timen
Jeg har søgt på Google og samsings hjemmeside men ikke rigtigt nogen hjælp at hente har også skrevet ti Samsung for at få en forklaring men de har ikke svaret endnu så jeg tænkte om der er andre med et selvstændigt tv

MVH
Bjepsen
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 20:32
Jeg prøvede med et samsung c8005. Det viset sig at der var en lodning der var "gået". 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu