|
Tv slukker af sig selv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2013 kl. 18:19 |
Jeg har et Samsung ES8005 40" der er begyndt at slukke og så tænde igen helt af sig selv ca. et par gange i timen
Jeg har søgt på Google og samsings hjemmeside men ikke rigtigt nogen hjælp at hente har også skrevet ti Samsung for at få en forklaring men de har ikke svaret endnu så jeg tænkte om der er andre med et selvstændigt tv MVH Bjepsen |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøvede med et samsung c8005. Det viset sig at der var en lodning der var "gået".
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |