recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv slukker af sig selv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv slukker af sig selv?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flippo Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Jeg vil mene det er eco modes. I menuen kan du finde indstillinger for hvis du ikke bruger det, slukker tv´et. Kan så ikke fortælle dig hvor i menuen.. 

Jeg har aldrig oplevet et tv, som kan slukke efter 20 minutter, i eco-mode.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 13:39
Jeg kan ikke lige huske tids-intervallet, men mit TV slukker automatisk efter et stykke tid, hvis der ikke har været bevægelse foran det.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Jeg vil mene det er eco modes. I menuen kan du finde indstillinger for hvis du ikke bruger det, slukker tv´et. Kan så ikke fortælle dig hvor i menuen.. 

Nu er det vel uvidenhed, for nyere TV har en Øko-indstillingsmenu. Og her finder du en masse underpunkter der kan slås til eller fra. På mit Panasonic er der 8 underpunkter:

Dvale tilstand
Omgivelsessensor
Viera Link
Link strøm af
Standby strømbesparelse
Intelligent auto standby
Automatisk standby
Sluk ved intet signal
Til top
Flippo Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 04-Januar-2018
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Nu er det vel uvidenhed, for nyere TV har en Øko-indstillingsmenu. Og her finder du en masse underpunkter der kan slås til eller fra. På mit Panasonic er der 8 underpunkter:

Dvale tilstand
Omgivelsessensor
Viera Link
Link strøm af
Standby strømbesparelse
Intelligent auto standby
Automatisk standby
Sluk ved intet signal

Næppe uvidenhed. Jeg har et 4-5 år gammelt Panasonic, som også har en Øko-menu/indstilling. Jeg bruger den dog ikke, eftersom jeg selv vil styre den slags. Eneste der er aktiveret, er autosluk, efter 4 timers inaktivitet...
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 20:17
Du skriver: “Jeg har aldrig oplevet et TV som kan slukke efter 20 min i eco mode”.

Lad mig så rette dig, der er ikke tale om at vælge “eco mode”, men gå ind i undermenuen, der indeholder flere besparelses funktioner end dit ikke så nye TV.

Hvis jeg har misforstået hvad du skriver/mener må du rette mig.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu