recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV som billedramme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV som billedramme

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-April-2009
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV som billedramme
    Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:08
Jeg skal bruge et TV som kan fungere som billedramme.
Det skal hænge i en klinik, hvor det skal vise billeder i et cirkulerende diasshow.
Vi er interesseret i et TV på min 32", men gerne 40" Wink

Det skal altså kunne;
  • Visse billeder
  • Automatisk skifte billede
  • Helst med mulighed for at definere tidsrummet billeder skal vises i (ex 30 eller 60 sekunder)
  • Loop'e diasshow, så det startet forfra, om og om igen!
  • Billederne skal kunne ligge på en USB-nøgle
Budgettet er ikke altafgørende, men vi vil da helst slippe billigst muligt, da det jo reelt ikke er noget fancy det skal bruges til Smile
Forslag...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:11
Det tror jeg du finder i de allerbilligste Panasonic Plasma og LCD skærme.
Til top
MortenS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-April-2009
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:13
Lyder jo fino, men jeg har bare brug for at vide det.
Er lidt surt at købe et TV som så ikke kan!

Havde kigget på et Samsung 40" ES5705, men selv Samsungs egen support kunne ikke fortælle mig om det kunne det jeg efterspørger.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:15
Jeg ved det fra tidligere modeller at funktionen er der. Men du må lige bevæge dig ind i en Panasonic Center forretning eller anden forretning hvor der er Panasonic TV, og så bede dem om en demo.

Samsung Support er vist en ikke eksisterende størrelse Wink

Redigeret af Kampus - 28-Juni-2012 kl. 14:16
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu