|
TV som billedramme |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:08 |
Jeg skal bruge et TV som kan fungere som billedramme. Det skal hænge i en klinik, hvor det skal vise billeder i et cirkulerende diasshow. Vi er interesseret i et TV på min 32", men gerne 40" ![]() Det skal altså kunne;
Budgettet er ikke altafgørende, men vi vil da helst slippe billigst muligt, da det jo reelt ikke er noget fancy det skal bruges til ![]() Forslag...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg du finder i de allerbilligste Panasonic Plasma og LCD skærme.
|
|
![]() |
|
MortenS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2009 Status: Offline Point: 6 |
Lyder jo fino, men jeg har bare brug for at vide det.
Er lidt surt at købe et TV som så ikke kan! Havde kigget på et Samsung 40" ES5705, men selv Samsungs egen support kunne ikke fortælle mig om det kunne det jeg efterspørger.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg ved det fra tidligere modeller at funktionen er der. Men du må lige bevæge dig ind i en Panasonic Center forretning eller anden forretning hvor der er Panasonic TV, og så bede dem om en demo.
Samsung Support er vist en ikke eksisterende størrelse ![]() Redigeret af Kampus - 28-Juni-2012 kl. 14:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |