recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV stjålet. Hvilket nyt tv til cirka 5k?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV stjålet. Hvilket nyt tv til cirka 5k?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af Stephan A Stephan A skrev:

Var nede i butikken og kigge idag. Nu er mine øjne ikke så kræsen for hvad der er 1% fra at være rød og ikke fra at være rød. Jeg kan dog stadig se om farverne er nogenlunde pæne. 

Nu skriver i, at farverne på x20 ikke er så rene som g20. Ifht. mit gamle px70, så er de vil begge to mit gamle tv overlegen?

Korrekt!

Oprindeligt skrevet af Stephan A Stephan A skrev:

På den afstand mit tv kommer til at stå, kommer full hd ihvertfald til sin ret. Vi snakker 1,2-2 meters afstand, hvilket også er derfor jeg overvejer at gå lidt ned i størrelse til evt. 37".

Udover g20 og px20 kan i så måske komme med nogle gode eksempler på fine LCD'er (gerne med LED men også uden) til omkring 4-6k. Alle pengene behøves ikke at bruges, men eksempler med et par ord med å vejen så jeg evt. har noget at sammenligne med :)

Jeg forstår ikke din fascination af LCD??

M.v.h.
Til top
Stephan A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2010 kl. 23:10
Jeg ser ikke hvor jeg giver udtryk for direkte fascination? Jeg ytre blot at den slanke linje som LCD tilbyder tiltaler mig og at jeg ligeledes overvejer at gå ned i størrelse pga. mine nuværende boligforhold.

Jeg er udemærket klar over plasmas overlegenhed mht. farver og dybde i billedet, men det er sjovt at man nærmest skal forsvare at være interesseret i LCD. Det læser man gang på gang i tråd efter tråd :) Så lad os vende tilbage til topic og komme med nogle gode alternativer i LCD også.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu