|
TV streaming via CromeCast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Claus_4200 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 22:39 |
Hej
Idet vi har YouSee tv hjemme, så har jeg planer om at bruge streaming af Yousee tv via en CromeCast i sommerhuset. Nogen der har erfaring med det ? Hvor meget data sluger det på en times fjernsyns kiggeri ? Idet det skal køre via mobilt bredbånd så er det jo ikke helt uvæsentligt. Hilsen Claus
|
|
Hilsen
Claus |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Videostreaming sluger en del. Jeg kan ikke huske præcis hvad YouSee streamer med, men det ligger nok omkring 720p ved 3-5 Mb/s.
Det vil give mellem 1,35 Gigabyte/timen til 2,25 Gigabytes/timen.
Generelt er det en god idé at have ubegrænset data, hvis man vil streame video via mobildatapakken. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Har i yousee internet i sommerhuset - eller skal det køre over mobilnettet. Jeg tror i skal være opmærksom på, at en del af Yousee´s indhold kræver, at der streames via deres eget internetværk.
Redigeret af Steffen32 - 04-Oktober-2016 kl. 10:21 |
|
![]() |
|
chr1213 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Kun på TV2 kræves det. De andre kanaler køre fint på andet net
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
I følge You See vil forbruget ligge på omkring 800 Mb/time ved brug af Film og TV Appen. Så det er ikke så mange timer man får med f.eks 10 Gb, de vil hurtigt blive brugt hvis man er afsted i en uge. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
brafi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Er det ikke noget med at trafik mellem mobil og deres web-tv og musiker "gratis"?
(Det var det dengang jeg havde home trio, med mobilabonnement med i) Hvordan det så skal tolkes, når man skal streame det via cromecast, ved jeg ikke... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kommer helt an på dit Abonnement, hvis det er et af de nyere, så bruges der Data, jeg har et af de ældre og bruger ikke Data til deres tjenester. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |