recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv til 9.000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv til 9.000

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6507
Direkte link til dette indlæg Emne: tv til 9.000
    Sendt: 16-Februar-2011 kl. 20:33
hejsa skal købe et tv - mest til xbox og til playstation og lidt til blu-ray - 3d kunne måske være monster cool - men er der nogen der vil komme med et par gode tilbud, gerne fra elgiganten - ved det lyder mystisk, men det er noget med en indkøbsaftale osv...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 20:45
Altså plasma skærme kan have det der hedder burn-ins hvor billedet brænder fast ved vedvarende billed. Så hvis der er et eller andet spil med f.eks. en health bar, og du spillede det spil i længere perioder, så vil måske være offer for burn-ins. Så til gaming vil jeg anbefale LCD eller LED. 

Jeg har faktisk selv et LCD tv til salg. NAD 32a1. Det er et LCD HD ready tv. 32tommer. Rigtig godt billed, med kontrastglas foran. Jeg købte det for 9500kr. med fod, i Hifiklubben for ca. 2 år siden, specielt fordi jeg spillede RIGTIG meget Xbox. Virker uden problemer og der har aldrig været problemer. Sælger det pga. jeg har købt nyt som er mere egnet til film som er min hobby nu. Jeg har sat prisen til 4500kr. men det kan selvfølgelig forhandles. 

Men du skal hvert fald overveje om plasmaskærme er det rigtige til gaming, pga. burn-ins.

Håber det hjalp Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 20:47
tusind tak for info, er ikke så bekymret for burn in, har selv kun haft plasma skærme og har været meget glad for dem, men tager selvfølgelig imod alle råd med kyshånd. Er nok nødsaget til at købe fra nyt af - desværre. Skal siges at jeg køber det ind for en SFO
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 20:53
Hvis du kan lægge 1000kr mere i, så er der et ganske godt samsung. Som er i 3D.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 20:53
hvad med panasonic gt20?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 20:56
lyder lækkert... er det - det samme tv som de har haft kampagne kørende på komplett.dk ?? og ved du om der følger nogen briller med, kan ikke lige se om det fremgår... panasonic gt20 det er også 3d ik ??
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

tusind tak for info, er ikke så bekymret for burn in, har selv kun haft plasma skærme og har været meget glad for dem, men tager selvfølgelig imod alle råd med kyshånd. Er nok nødsaget til at købe fra nyt af - desværre. Skal siges at jeg køber det ind for en SFO

Det er da bare okay Smile

Jeg har selv lige købte et 3D plasma skærm. Panasonic GT20. Rigtig lækkert tv og fantastisk 3D. Flatpanels.dk gav det også gode anmeldelser. http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1285749000

Jeg har haft det i 17 dage ca. og der er ingen problemer. Jeg har set omkring 3 minutter 3D film på det hjemme og det er fantastisk Smile 

Det koster omkring 7500+kr. Så det er billigt Smile. Det var også grunden til jeg valgte den skærm ellers havde jeg valgt Panasonic G20, som er næsten den samme skærm bare uden 3D. 

Jeg syntes du skal prøve at kigge på GT20'eren, og i det hele taget på flatpanels.dk, og deres anbefalinger, rigtig god hjemmeside med anmeldelser m.m.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har hørt RIGTIG mange problemer med den skærm omkring buzzing og varme og alt muligt andet. Men jeg har dog aldrig set det selv så jeg skal ikke kunne sige noget.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

lyder lækkert... er det - det samme tv som de har haft kampagne kørende på komplett.dk ?? og ved du om der følger nogen briller med, kan ikke lige se om det fremgår... panasonic gt20 det er også 3d ik ??

Som jeg næsten lige har skrevet så anbefaler jeg også den skærm. Det er et 3D fjernsyn og der følger IKKE briller med (nok også derfor det er lidt billigt).

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:05
Der følger et par briller med til samsungen. Og det er ikke det som har været hos komplet. Dette er en del bedre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:10
fedt med de her info, det er så fedt det her forum, kan man få gt20 i en 50 tommer, kan kun lige se den i 42, og hvad er prisen for briller, skal jo gerne have en 3-4 stykker... Nogen der har erfaring med ps3 spil er mange af dem med 3d effekter ??? - og kan en ps3 afvikle 3d blu-ray film ???
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har hørt RIGTIG mange problemer med den skærm omkring buzzing og varme og alt muligt andet. Men jeg har dog aldrig set det selv så jeg skal ikke kunne sige noget.

Det udleder ikke mere varme end mit forrige KRP 500M gjorde.

Men det er korrekt at nogle oplever buzz. Jeg er heldig ikke at opleve det på mit Smile

Ellers er det et super tv til prisen Thumbs Up  Og der er et par briller til

Redigeret af Sploink - 16-Februar-2011 kl. 21:13
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu