|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
||
GT20 findes kun i 42". Brillerne kommer til at koste 1000kr i gennemsnit per stk. Lige hvad jeg ved så er der mindst 4 arcade spil i 3D til Playstation 3'en, og der er også nogle rigtige spil som har 3D, ved dog ikke hvilke spil det er, ud over et af Killzone spillene (har jeg hørt). Og lige i farten kan jeg huske at en en Playstation 3 godt kan afvikle 3D blu ray film, men det er kun i 720p. Ligeledes er spillene også "kun" i 720p.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kan også godt være at der er nogle stykker som har fået et defekt tv. Det kan jo næsten ikke undgås hvert eneste fjernsyn ![]() Men Plasma skærme laver en buzz lyd. Det er noget med skærmens teknologi der giver denne lyd. Så vidt jeg ved har ALLE plasma skærme det, der er bare forskel på hvor høj den er. Hvis man kan høre når man sidder og ser film med eksplosioner osv, så er der noget galt. Men hvis der er et sted i filmen hvor der er stilhed så kan det måske høres. |
|||
![]() |
|||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
||
så er spørgsmålet om man skal vælge 42 tommer panasonic 3d eller samsung 50 tommer med et par briller
|
|||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
||
Jeg har set gt 20 og havde jeg ikke et ombygningen projekt igang, så havde jeg et gt 20 i min stue, det bedste tv jeg har set til prisen
|
|||
![]() |
|||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
||
ok.. tusind tak for info.... ved i om man kan se hvilke ps3 spil der er med 3d..
|
|||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1276241970
Det var hvad jeg lige hurtigt kan finde. Men Crysis 2, Killzone 2 eller 3, + flere kommer med 3D.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Noget siger mig også at Batman Archam Asylum (staves forkert tror jeg) måske har 3D funktion. MEN er meget usikker. Jeg syntes bare lige der er noget som blinker
![]() JEG ER GULD MEDLEM NU
![]() Redigeret af MrCeecar - 16-Februar-2011 kl. 22:44 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() Der burde nu være en PLATIN MEDLEM når man kommer højere op i graderne. F.eks. ved 5000
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det syntes jeg nu ikke, for jeg kommer aldrig helt derop
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Det burde snarere hedde "Sludrechatol"...
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |