|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
|
jeg skal bare lige have fundet et sted at købe pana gt20... de må nøjes med 42 " det er også fint... men jo lidt tåbeligt, hvis det bliver samsung.. men prioriterings rækken er pana 85 % samsung 15% -
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Du kan få et gt20 til 7500kr her. Og hvis du melder dig ind i panasonic club, så får du 2½ års garanti, i stedet for 2 års reklamationsret. Det er en del bedre.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
|
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=608779 - er det her et skod tv, har godt set der er en tråd herinde, men synes 61 er noget af en mundfuld, tænker børnene er - tak for info med gt20 flemming larsen, ved dog ikke hvorfor jeg kun nogengange modtager updates omkring denne tråd, kan se der står nofollow is applied to all links from this forum... har det noget med det at gøre---
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
tænker bare der er alligevel 3.000 kroner at spare, og børnene er ikke nær så kræsne som mig og andre forum gutter herinde fra... Så kunne de jo få en xbox med kinect og et par spil eller en playstation og det der move og gran turismo 5 - for de penge der er sparet...
|
||
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Det lyder da meget fornuftigt at de kan få en konsol med oven i prisen. Det tror jeg da helt klar de vil sætte pris på, og stor underholdnings glæde i fremtiden
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg har krydset af i send svar til min email adresse, men fik heller ikke noget denne her gang da sploink skrev et indlæg - nogen der ved hvad jeg gør galt,
|
||
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
det kunne godt være man skulle nappe den pakke, er det kun internettilbud, eller kan man tage ned i forretningen og få det til samme pris ??? - fedt med info flemming - må hellere kigge efter lidt børne 3d briller også...
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
nogen der kan finde 3d briller på fonas hjemmeside ??
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ved godt nok ikke, om butikkerne vil følge med, men mon ikke. 3D briller i små størrelser hos samsung, dem har jeg ikke hørt noget om endnu. De kommer vel nok på et tidspunkt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men her er nogle børnebriller.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |